  • 1. Data: 2004-12-02 01:30:58
    Temat: Re: Konto inwestycyjne
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Khem, khem - mógłbyś lekko zmodyfikować swój nick? Bo mnie jeszcza za
    Ciebie wezmą :E Z góry i z dołu dziękuję. :-)

    K.

  • 2. Data: 2004-12-02 13:10:06
    Temat: Konto inwestycyjne
    Od: "Krystek" <fcku2WYWAL)@o2.pl>

    Jakie konto osobiste najlepiej spelni nast. wymagania:
    * szeroka oferta produktow oszczednosciowych i inwestycyjnych (lokaty,
    fundusze, waluty) na dobrych warunkach - np. fundusze bez prowizji
    * dostep elektroniczny zabezpieczony tokenem
    * sensowny, niedenerwujacy system i bank jako taki
    * mozliwosc konfigurowania uprawnien dla kilku wspolposiadaczy (limity
    wyplat, przelewy)

    Krystek

  • 3. Data: 2004-12-02 13:20:37
    Od: "michaueq" <k...@g...ax.pl>

> [...]
    > * sensowny, niedenerwujacy system i bank jako taki
    > * mozliwosc konfigurowania uprawnien dla kilku wspolposiadaczy (limity

    mbank

    pozdr

  • 4. Data: 2004-12-02 14:24:00
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Krystek dnia 2004-12-02 15:24 napisał(a) co następuje:
    > (limity
    > Ma token?

    Oczywiście że nie ma. Nie ma również możliwości konfigurowania uprawnień
    dla kilku współposiadaczy (maksymalnie chyba dwóch?).

    --
    Marek

  • 5. Data: 2004-12-02 14:24:00
    Od: "Krystek" <fcku2WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "michaueq" <k...@g...ax.pl> napisał w wiadomości

    > mbank

    Ma token?

    Krystek

  • 6. Data: 2004-12-02 15:29:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <fcku2WYWAL)@o2.pl> wrote:
> [...]
    > * sensowny, niedenerwujacy system i bank jako taki
    > * mozliwosc konfigurowania uprawnien dla kilku wspolposiadaczy (limity

    Niestety takiego banku nie znajdziesz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-12-02 15:58:08
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Niestety takiego banku nie znajdziesz.

    ba nie znajdzie nawet banku ktory by sie zblizyl dotych wymagan.

    --

    GideoN.

  • 8. Data: 2004-12-02 17:55:03
    Od: "Krystek" <fcku2WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "GideoN" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ba nie znajdzie nawet banku ktory by sie zblizyl dotych wymagan.

    Ktory punkt jest najtrudniejszy do spelnienia?

    Moze nie szukac wsrod rachunkow osobistych, ale jakichs dedykowanych
    inwestycyjnych dla osob fizycznych lub czegos w privat banking?

    Krystek

  • 9. Data: 2004-12-02 17:55:13
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krystekk napisał:

    > Juz sie ucieszylem, ze w temacie :)
    >
    > Ale prosze.

    No to jest nas dwóch. Przynajmniej na tej grupie ;-)

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 10. Data: 2004-12-03 11:54:12
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał

    > Khem, khem - mógłbyś lekko zmodyfikować swój nick? Bo mnie jeszcza za
    > Ciebie wezmą :E Z góry i z dołu dziękuję. :-)

    Juz sie ucieszylem, ze w temacie :)

    Ale prosze.

    Krystekk