  • 1. Data: 2004-12-01 23:47:34
    Temat: Płatność kartą i dodatkowy kod autoryzacji
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Pediatra mojej córki ma terminal, plus dodatkowo nie kręci nosem kiedy płacę
    kartą - i z to mu chwała. Tyle że już 2 raz powtórzyła mi się sytuacja kiedy
    zamiast autoryzacji ujrzałem żądanie o dodatkowy kod autoryzacji. Żeby
    przeprowadzić transakcję doktorek musi zadzwonić do centrum autoryzacji i
    ręcznie przepchnąć transakcję.
    Nie wiecie co to za licho ten dodatkowy kod autoryzacji? Może mój medyk ma
    coś nie tak skonfigurowane i da się to jakoś naprawić?
    Generalnie jakoś tak strasznie mi to nie przeszkadza, bo wizytę plus
    ostatnie szczepienie dziecka mam na krechę do następnego miesiąca, bo akurat
    mojego pana doktora nie było pod ręką więc i nie miał kto dokonać tej
    autoryzacji, ale jeśli takie wypadki mają miejsce częściej, to obawiam się,
    że może mi się zniechęcić do terminala, a tego bym bardzo nie chciał :^)

    Jeśli chodzi o samo rozwiązanie, to nie jest ono zbyt standardowe - terminal
    chyba BZWBK, z tym że czytnik kart z pin padem podpięty jest do komputera,
    na którym odpalana jest aplikacja za pośrednictwem której następuje
    sterowanie i komunikacja, a slip drukowany jest na zwykłej drukarce też
    podpiętej do komputra. Połączenie modemowe.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 2. Data: 2004-12-02 00:07:11
    Temat: Re: Płatność kartą i dodatkowy kod autoryzacji
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Nie wiecie co to za licho ten dodatkowy kod autoryzacji? Może mój medyk ma

    Jakiego banku karta?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2004-12-02 00:18:50
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr <p...@c...cz> napisał(a):

    > Jakiego banku karta?

    KK BZWBK. Z karta raczej wszystko OK. Nigdy (poza opisanym przypadkiem) nie
    miałem z nią żadnych problemów. Kwoty płatności też nie jakieś kosmiczne -
    rzędu 200 PLN i oczywiście limit kredytu w karcie nie przekroczony.

    Tomek

  • 4. Data: 2004-12-02 07:27:14
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > miałem z nią żadnych problemów. Kwoty płatności też nie jakieś kosmiczne -
    > rzędu 200 PLN i oczywiście limit kredytu w karcie nie przekroczony.

    moze WBK uwaza ten typ merchanta za fraudowy, i zyczy sobie potwierdzac
    transakcje, nawet na takie niskie kwoty?