  • 41. Data: 2015-05-02 09:55:10
    Temat: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-02 o 09:39, klaus pisze:

    > No właśnie nie, nie szukam czegoś tańszego niż mam obecnie. Nigdzie tak
    > nie napisałem.
    > Szukam czegoś w miarę bezpłatnego w konkretnych obszarach (podałem je

    Co to za bzdura "w miarę bezpłatne"?

    > dość precyzyjnie i żadne inne mnie nie interesują) co nie znaczy że
    > zrezygnuję z banków z których aktualnie korzystam.
    > Tak jak się domyślałem, zrobiłeś jakieś założenie i stąd pewnie wyszło
    > nieporozumienie.

    To znaczy jakbyś znalazł bank, w którym byś płacił 50zł, a teraz płacisz
    200zł, to by cię to nie interesowało? Faktycznie, nieporozumienie to
    twoje pytanie.

    > Konkretna odpowiedź nie padła - być może faktycznie nie ma takiej oferty
    > na rynku, nie wiem tego dlatego pytam.
    > Jeden z dyskutantów (Robert) podpowiedział gdzie ewentualnie można by
    > poszukać takiego rozwiązania i za to mu podziękowałem.

    Niesamowite, jacyś obcy ludzie muszą ci pisać, żebyś sobie poszukał, bo
    sam do tego nie dojdziesz ;) Bo rozumiem, że wcześniej nie przyszło ci
    do głowy, aby szukać w bankach, tylko na przykład w sklepach spożywczych? ;)

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2015-05-02 10:05:46
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-05-2015 o 09:55, Liwiusz pisze:
    > Co to za bzdura "w miarę bezpłatne"?

    Widzę że emocje wzięły górę. Nie potrzebuję tego.
    Dziękuję Ci za uprzejmie za dyskusję i życzę miłego dnia.

  • 43. Data: 2015-05-02 10:13:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-02 o 10:05, klaus pisze:

    > Widzę że emocje wzięły górę. Nie potrzebuję tego.
    > Dziękuję Ci za uprzejmie za dyskusję i życzę miłego dnia.

    Podstawą dobrej pomocy jest to, aby pytający umiał się jasno i klarownie
    wypowiadać. Niestety tego tobie brakuje. Może dlatego właśnie spółka ma
    problem z takimi groszami.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2015-05-02 11:47:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-01, klaus <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > "Czy ktoś może polecić w miarę tani samochód który mało pali, osobowy,
    > benzynowy, nie starszy niż 10 lat do jazdy po mieście."

    Po pierwsze nie osobowe, tylko TIR. A Ty właśnie próbujesz znaleźć TIR
    o cachach osobówki, więc "delikatnie" jednak nie trafiasz. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2015-05-02 21:15:49
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > No właśnie nie. Jeśli masz wpisane w statucie, że dyspozycje mogą składać
    > tylko dwie osoby łącznie, to bank jest tym związany. Rzuć okiem na byle
    > jaki wpis w KRS. Tam masz m.in. zasady reprezentacji. Jeśli by bank
    > przyjął dyspozycje od jednej osoby, to później ktoś może stwierdzić, ze
    > oświadczenie woli było nieważne. Bank musi zwrócić środki i sobie
    > dochodzić o tego jednego na drodze cywilnej odszkodowania. A zapisu w KRS
    > nie da się samym upoważnieniem zmienić.

    Czy relacjach z bankiem, czy innymi podmiotami, nie ma fizycznej mozliwosci,
    zwlaszcza w duzych spolkach, aby zarzad wszystko robil sam. Kiedy zawierasz
    umowe z operatorem telekomunikacyjnym, bankiem, kazdym innym duzym podmiotem
    to umowe podpisuje osoba upowazniona przez zarzad. Nawet, jesli
    reprezentacja jest dwuosobowa, to zarzad moze upowaznic do pewnych czynnosci
    jedna osobe.

    Na szybko znalazlem przyklad procedur w banku:
    http://www.bsmiedzyrzec.pl/firmy/rachunki/rachunek-b
    iezacy/?a=153503
    Zostaly wskazane wymagane dokumenty:
    "nominacje lub pełnomocnictwa dla osób uprawnionych do składania owiadczeń w
    zakresie praw i obowiązków majątkowych jednostki, o ile dane te nie wynikają
    z rejestru".
    Od innej strony:
    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/biuro_maklerskie/money_makers/Zalacznik_do
    _Umowy_Money_Makers.pdf
    Tutaj wzor pelnomocnictwa zarzadu banku udzielanego wskazanym osobom do
    roznych czynnosci.

    A tutaj temat opisany obszernie:
    http://mojafirma.infor.pl/poradniki/1117,2,Pelnomocn
    ik-w-spolce-z-oo.html

  • 46. Data: 2015-05-03 09:29:27
    Od: c...@g...com

    Schodzi na psy ta grupa... Gość zadał normalne pytanie, a wątek skoncentrował się na
    inwektywach bez związku z meritum zagadnienia. O poziomie kultury niektórych
    wypowiedzi nie wspominając...

  • 47. Data: 2015-05-03 12:24:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 May 2015 21:15:49 +0200, brum napisał(a):
> [...]
    > zakresie praw i obowiązków majątkowych jednostki, o ile dane te nie wynikają

    Ciekawsza jest "karta uprawnien", ale w sumie jednak nieciekawa, bo
    lepsze banki maja ja bardziej rozbudowana, typu np wystarcza podpis
    prezesa lub jednego czlonka zarzadu i ksiegowej, a do kwoty 50 tys zl
    dyrektora finansowego i ksiegowej.

    Masz tez w statucie tego banku
    "Oświadczenia woli w imieniu Banku Spółdzielczego składają dwaj
    członkowie Zarządu lub jeden członek Zarządu i pełnomocnik lub dwóch
    pełnomocników, ustanowionych bezpośrednio przez Zarząd."

    J.

  • 48. Data: 2015-05-03 14:20:03
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 09:29, c...@g...com pisze:
    > Schodzi na psy ta grupa...

    Nie tylko ta.
    Usenet jest w pewnej mierze do strawienia tylko dzięki czytnikom, w
    których można odfiltrować bydło.

    > Gość zadał normalne pytanie, a wątek skoncentrował się na inwektywach bez związku
    z meritum zagadnienia. O poziomie kultury niektórych wypowiedzi nie wspominając...

    Nie da się dyskutować z kimś, kto pyta: "czy już przestałeś bić żonę?".
    Klaus sam sobie winien, bo usiłował wyjaśniać, że nie jest wielbłądem. A
    przecież już po kilku zdaniach widać z kim ma się do czynienia.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 49. Data: 2015-05-03 16:29:08
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 01 May 2015 09:09:23 +0200, klaus <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Poleci ktoś konto dla sp. z o.o.?
    >Ideał to oczywiście bezpłatne podstawowe operacje tzn prowadzenie,
    >wpłaty/wypłaty gotówki, przelewy.
    >Sprawdziłem kilka ale daleko im do ideału (Citi, Idea, Ing, VW, mBank).

    Ja polece Ci inna metode poszukiwan, ktora sam wyprobowalem szukajac
    banku dla sp zoo. Nie ma w niej nic odkrywczego ale jest duzo lepsza
    niz pytanie tutaj. Spisz wszystkie swoje wymagania: jakie konta sa Ci
    potrzebne (pln/waluty, podstawowe, pomocnicze,
    depozytowe/oszczednosciowe), jakie operacje wykonujesz i ile ich jest
    srednio w miesiacu, jakie karty do konta i do jakich operacji
    (gotowka/bezgotowka), schematy podpisow, jakie depozyty planujesz
    trzymac w banku (srednio) i wszelkie inne uslugi z jakich chcesz
    korzystac.

    Komplet swoich potrzeb wyslij mailem na adresy bankow (wydzialy
    zajmujace sie korporacjami) i spokojnie poczekaj na odpowiedz. A z
    najlepszymi negocjuj dalej. Oferty rynkowe dostepne na www spokojnie
    mozna obnizyc o 30-50%.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 50. Data: 2015-05-10 07:16:54

    I to jest najlepszy dowód, jak my klienci banków jesteśmy przez nie dym... .
    Wykażesz, że po stronie kosztów banku obsługa sp. z o.o. jest inna, niż obsługa d.g.?
    To dlaczego cennik banku jest inny?
    Jak dla mnie to pole do popisu dla regulatora rynku.
    A jeśli powstaną banki "nuer fuer Deutsche"?
    W sumie to już dawno powstały...

    -----