  • Data: 2015-05-01 15:42:01
    Temat: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-05-2015 o 14:27, Liwiusz pisze:

    > Najpierw pomóż sam sobie i dokładnie określ swoje oczekiwania, czyli ile
    > obecnie płacicie za konto.

    Pytanie w pierwotnym poście jest dość proste i jednoznaczne w kontekście
    tematu grupy (banki).
    Nie pytam jak zoptymalizować działalność, czy zaoszczędzenie 100/1000zł
    ma sens, ile płacę za obecne konta, czy kupując garnitur u krawca można
    go prać mydłem w wannie, czy opłaca się instalować LPG w odrzutowcu itp.
    Pytam o:
    "Poleci ktoś konto dla sp. z o.o.?
    Ideał to oczywiście bezpłatne podstawowe operacje tzn prowadzenie,
    wpłaty/wypłaty gotówki, przelewy.
    Sprawdziłem kilka ale daleko im do ideału (Citi, Idea, Ing, VW, mBank). "

    Spodziewam się odpowiedzi typu bank A, bank B, ewentualnie bank C to
    jest prawie ideał bo to i to kosztuje tyle.
    Chyba że ktoś zna CAŁĄ ofertę na rynku i może stwierdzić że nie ma
    takiej oferty a nawet czegoś co mogło by się zbliżyć do ideału.
    Trudno uwierzyć że istnieje ktoś taki ale różne są zjawiska na świecie.
    Jakbyś naprawdę chciał pomóc to którejś z powyższych odpowiedzi byś
    udzielił (może za wyjątkiem ostatniej;)

    Oczywiście jak to na grupie dyskusyjnej można sobie podyskutować o
    wszystkim, być może naiwnie oczekuję że na p.b.b dyskusja będzie jednak
    w temacie banków.