  • Data: 2015-05-01 20:49:05
    Temat: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-01 o 16:16, klaus pisze:

    > Nie pytam o "dobre" konto tylko o bezpłatne/w miarę tanie w obszarach:
    > prowadzenie, wpłaty/wypłaty gotówki, przelewy dla sp. z o.o..

    Nie brnij kolego.
    Zwróciłeś się z pytaniem i zamiast dostać konkretną odpowiedź
    w jakich bankach i po ile złotych są najtańsze oferty dostałeś informację
    zwrotną bardzo cenną dotyczącą niejako kondycji Twojego biznesu.
    (ocena na podstawie swobody dysponowania kapitałem 20 czy 30 PLN)
    Spożytkuj tę informację właściwie.