    From: klaus <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Date: Fri, 01 May 2015 13:16:04 +0200

    > On 2015-05-01, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie Ty a klaus oczywiście, ale twierdzenie pozostaje w mocy. ;)

    Nie tyle kieruje się kryterium co poszukuję takiego produktu - co to za
    różnica w jakim celu?
    Nigdzie nie twierdzę że ma to być jedyne konto czy też będzie
    obsługiwane przez członków zarządu więc chyba nie ma sensu dywagować i
    dorabiać filozofii co do potrzeby czy też sensu posiadania takiego.
    Nie ma to absolutnie żadnego znaczenia.
    Nie wiem dlaczego Liwiusz uparł się na ten kierunek dyskusji niezwiązany
    z tematyką grupy - widać nudziło mu się w pierwszomajowy poranek ;)

    Jakby to miało skłonić kogoś do pomocy to może założyć sobie dowolne
    tezy typu że posiadanie takiego rachunku jest bez sensu, że jakość
    będzie na pewno słaba, że firma jest do kitu bo chce zaoszczędzić
    100/1000/10 tys. zł rocznie bo i tak musi kupić np samolot za 5 mln itp...
    Nie ma to znaczenia dla meritum wątku.