  • 21. Data: 2004-08-13 05:26:12
    Temat: Re: Konto dla firmy Sp. z o.o.
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-08-12, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta> wrote:
> [...]
    Co do VW to historia, saldo jest już aktualne..
    Co do BHP: _NIGDY_ nie miałem tam informacji niezgodnej z saledm fatycznym.
    Zarówno na rach. prywatnym jak i firmowym.
    Wyjątek stanowi niedziela jeśli płacę kartą.

    A i przy okazji: Pewna wada VW - nie daja kart do kont firmowych..:(

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 22. Data: 2004-08-13 09:47:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > A i przy okazji: Pewna wada VW - nie daja kart do kont firmowych..:(

    jeszcze. W planach maja wydawac

    http://www.PRnews.pl

  • 23. Data: 2004-08-13 09:54:18
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-08-13, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > jeszcze. W planach maja wydawac

    3 miesiące temu na VWlini mówili, że kwestia tygodni (sugerował 3-4) ...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 24. Data: 2004-08-13 17:03:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > Co do VW to historia, saldo jest już aktualne..

    Cos o kartach chyba bylo, ale o pelnym onlajnie to chyba jeszcze nie.

    > Co do BHP: _NIGDY_ nie miałem tam informacji niezgodnej z saledm fatycznym.

    Ja to mialem rozne cuda. Np. historie konczaca sie tydzien wczesniej niz
    powinna, a na koncie w ciagu tego tygodnia sporo sie dzialo. Nieaktualne
    saldo tez bywalo. I debet walniety Maestro. Konto zalozylem w kwietniu
    tego roku. Jeszcze nie zlikwidowalem, bo mi sie nie chce do oddzialu lazic.

    Bartol

  • 25. Data: 2004-08-13 18:59:29
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/12/2004 5:07 PM, Bartol Partol wrote:

> [...]
    [...]
    > Swoja droga jakie sa prawne wymagania dotyczace zasad korzystania z
    > uslug bankowych przez spolki prawa handlowego? Musza byc kwity papierowe
    > dla kazdej transakcji?

    Nie nie muszą, wystarczy miesięczny wyciąg.
    Mam konto w DB PBC z dostępem przez www i działa całkiem przyzwoicie -
    od dzisiaj można robić też przelewy zagraniczne, samo konto jest tanie,
    w opcji z dostepem internetowym 35 zł/miesiąc + 1,5 zł przelew lub 1 zł
    przelew z przyszłą datą.
    Atrakcyjna wydaje się być oferta Nordea.

    Pzdr: Catbert

  • 26. Data: 2004-08-13 19:05:09
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/12/2004 6:04 PM, A. Zjata wrote:

    > Bardzo dobry bank, moim zdaniem dla Sp. z o.o. jedynie brakuje:
    >
    > 1. kart debetowych (do wysokosci rachunku) cos a'la BZ WBK (VISA Business
    > Electron, Visa Business),
    [...]

    No, w przypadku z.o.o., gdy na koncie bywa kilkaset tysięcy nawet w
    niedużej firmie karta z limitem "do wysokości salda" to chyba nie
    najlepszy pomysł :-)

    Pzdr: Catbert

  • 27. Data: 2004-08-14 20:01:54
    Od: "noy" <j...@W...zakopane.pl>

    > Wiesz, z powiadomieniami SMS w Inteligo jest jak z narkotykiem.
    > Sprobojesz i juz nie mozesz bez nich zyc. ;-)

    ale nie maja oferty dla spólek z.o.o.

  • 28. Data: 2004-08-14 20:14:39
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik noy napisał:

    > ale nie maja oferty dla spólek z.o.o.

    ale to bylo OT.

    Bartol

  • 29. Data: 2004-08-17 14:08:33
    Od: "Marek Rynkowski" <m...@h...com>

> [...]
    > przelew z przyszłą datą.
    > Atrakcyjna wydaje się być oferta Nordea.

    Dzięki. Założyłem w VW Bank Direct. Wydrukowałem z internetu formularz i
    przez dwa dni nie zdążyłem go wysłać na poczcie i .........
    Miła Pani zadzwoniła do mnie z banku z pytaniem czy udało mi się wydrukować
    ich formularz. Czyż to nie kompensuje tych wszystkich niedociągnięć o
    których piszecie??? Współpraca z tym bankiem zaczyna mi się podobać - poza
    tym opłata jest tylko za token!!!!! Nice.

    Marek

  • 30. Data: 2004-08-17 15:17:42
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Marek Rynkowski wrote:

    opłata jest tylko za token!!!!! Nice.

    co? gdzie? za jaki token???
    jak zakładasz e-direkt masz token za darmoche

    --
    rufio.pzdr();