  • 11. Data: 2004-08-12 15:45:59
    Temat: Re: Konto dla firmy Sp. z o.o.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wiesz, z powiadomieniami SMS w Inteligo jest jak z narkotykiem.
    > Sprobojesz i juz nie mozesz bez nich zyc. ;-)

    Ja nie próbowałam, nawet w tych 2 darmowych miesiącach od założenia konta.
    jakby mi telefon "krzyczał" przy każdym przelewie, wypłacie z bankomatu i
    płatności kartą, toby mnie w krótkim czasie dopadła tzw. k...... :-) Ale co
    kto lubi ;-) Wracając do tematu - z moich doświadczeń wynika, że VW ma
    naprawdę niezłych pracowników na infolinii - wiedzą co robią i o czym mówią.
    Przy koncie firmowym jest to chyba szczególnie ważne ;-)

  • 12. Data: 2004-08-12 15:50:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Do tego Millenium, Bank Handlowy itd. Niektore banki nie lubia malych
    > klientow.

    hmmm nowa taryfa w Citku - ok, ale Millennium dosc drogiew

    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-08-12 15:51:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
> [...]
    > doświadczeń wynika, że VW ma naprawdę niezłych pracowników na
    > infolinii - wiedzą co robią i o czym mówią. Przy koncie firmowym jest

    eee ja ich w zeszlym roku bodaj zagialem na kursie euro. Po przelaczeniu
    (pewnie do Wawy? ;) Pani kazala mi dzwonic pod jakis telefon, gdzie byl kurs
    dla splacajacych kredyty.
    Okazuje sie jednak, ze aktualne kursy sa w systemie transakcyjnym jak
    pozniej sprawdzilem... :)

    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-08-12 16:04:15
    Od: "A. Zjata" <a...@a...pl>

    > No dobra. Ale ja mialem na mysli banki, a nie parabanki. :-P

    Bardzo dobry bank, moim zdaniem dla Sp. z o.o. jedynie brakuje:

    1. kart debetowych (do wysokosci rachunku) cos a'la BZ WBK (VISA Business
    Electron, Visa Business),

    2. przelewow miedzynarowodych (obecnie robia to przez BRE za kosmiczne
    pieniadze),

    3. eksportu histori operacji do MS Excela (nawet w formie TXT),

    A. Zjata

  • 15. Data: 2004-08-12 16:09:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Wracając do tematu - z moich doświadczeń wynika, że VW ma
    > naprawdę niezłych pracowników na infolinii - wiedzą co robią i o czym mówią.
    > Przy koncie firmowym jest to chyba szczególnie ważne ;-)

    Dla firmy bardzo wazna jest spojna, jednoznaczna i zawsze aktualna
    informacja. Czyli BePeHahahaha odpada w przedbiegach. VW rowniez, bo nie
    daje aktualnej informacji.

    Sensowna obsluga telefoniczna jest wazna oczywiscie, ale jak da sie
    wszystko zalatwic przez sprawny interfejs www (to jest IMHO wazniejsze),
    to serwis telefoniczny ma mniejsze znaczenie.

    Bartol

  • 16. Data: 2004-08-12 16:12:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > wszystko zalatwic przez sprawny interfejs www (to jest IMHO
    > wazniejsze), to serwis telefoniczny ma mniejsze znaczenie.

    eeee tam.
    Po pierwsze firma moze (i zazwyczaj ma) kilka rachunkow w roznych bankach.
    Po drugie nie wiem skad taki wniosek, ze bardzo wazne sa te rzeczy i bdany
    bank odpada.
    Miales konto firmowe w ktoryms z tych bankow? Korzystales np z home
    bankingu, itp?
    Albo moze inaczej - masz firme lub jestes ksiegowym i mowisz z
    doswiadczenia? :D

    http://www.PRnews.pl

  • 17. Data: 2004-08-12 16:32:41
    Od: "A. Zjata" <a...@a...pl>

    > Dla firmy bardzo wazna jest spojna, jednoznaczna i zawsze aktualna
    > informacja. Czyli BePeHahahaha odpada w przedbiegach. VW rowniez, bo nie
    > daje aktualnej informacji.

    Dlaczego twierdzisz ze VW Bank Direct nie daje aktualnej informacji ? Wszystkie
    przelewy jakie dokonalem kiedykolwiek (spolka) zawsze byly natychmiast
    ksiegowane, a saldo zawsze aktualne (czasami jedynie nalezy odswiezyc strone).

    Jesli "pijesz" do kart to dla Spolek VW Bank nie ma takiej oferty (jeszcze), a
    dla osob fizycznych chyba wlasnie wczoraj uruchomili onlinowosc :-) Wiec mam
    nadzieje, ze lada chwila beda karty dla Spolek.

    A. Zjata

    P.S. ostatni moj post dzis, wlasnie limit wyczerpie

  • 18. Data: 2004-08-12 16:44:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > bankingu, itp?
    > Albo moze inaczej - masz firme lub jestes ksiegowym i mowisz z

    OK. Nie jestem ksiegowym. Mialem spolke. Korzystalem z Citi*. Najpierw z
    ichniego homebankingu (mcostam), a potem z www (od razu jak wprowadzili,
    zdaje sie ze bylem nawet w grupie testowej). Poniewaz firma byla
    malenka*, to sam majstrowalem w banku.

    * wiem, ze to dziwne, ze mialem malenka firme i bylem klientem Citi. Ale
    takie rzeczy tez sie na swiecie zdarzaja. ;-)

    Acha, jakis wniosek. OK. Wolalem zaplacic 150 zl miesiecznie za
    prowadzenie rachunku i moc wszystko zalatwic bez zadnych problemow, niz
    kombinowac gdzie indziej pod gorke. To byly oczywiscie warunki
    wyjsciowe. Ten mcostam mnie irytowal, bo strasznie duzo hasel
    potrzebowal, poza tym musialem sie laczyc przez modem. CitiOnLine (czy
    jak to tam sie zwalo) bardzo tajemniczy byl, ale udalo mi sie do niego
    przyzwyczaic. W kazdym razie, jak mialem jakis problem, to bylem w
    stanie szybko i sprawnie rozwiazac go przez telefon (no tak, ale nie
    mialem pisac o waznosci dobrej obslugi przez telefon ;-) ).

    Acha, w Citi bylem tylko raz. Na jakiejs prezentacji CitiOnLine. Cala
    reszte zalatwialem nie ruszajac sie z firmy.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-08-12 16:46:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik A. Zjata napisał:

> [...]
    > ksiegowane, a saldo zawsze aktualne (czasami jedynie nalezy odswiezyc strone).

    No zdaje sie, ze roznie z tym bywa. Ale w VW to pisze sobie ot tak
    sobie. Nie korzystam i nie mam zamiaru.

    > Jesli "pijesz" do kart to dla Spolek VW Bank nie ma takiej oferty (jeszcze), a
    > dla osob fizycznych chyba wlasnie wczoraj uruchomili onlinowosc :-) Wiec mam
    > nadzieje, ze lada chwila beda karty dla Spolek.

    To nie ja.

    Bartol

  • 20. Data: 2004-08-12 18:27:25
    Temat: [OT] limit postów-było: Konto dla firmy Sp. z o.o.
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > P.S. ostatni moj post dzis, wlasnie limit wyczerpie

    To po co korzystasz z onetu? Przesiądź się choćby na gazetę i nie będziesz
    miał problemów z limitami.