  • 1. Data: 2004-08-12 14:42:37
    Temat: Konto dla firmy Sp. z o.o.
    Od: "Marek Rynkowski" <m...@h...com>

    Witam,

    Jestem nowy na tej grupie - wybaczcie mi wpadki - głupie pytania itp.

    Pierwsze moje pytanie chciałbym do Was skierować odnośnie konta dla firmy
    Sp. z o.o. Czy są jakieś darmowe konta dla tego typu działalności -
    najlepiej z dostępem przez internet lub telefon.

    Dziękuję za informacje,
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marek Rynkowski

  • 2. Data: 2004-08-12 15:07:56
    Temat: Re: Konto dla firmy Sp. z o.o.
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marek Rynkowski napisał:

> [...]
    > Sp. z o.o. Czy są jakieś darmowe konta dla tego typu działalności -
    > najlepiej z dostępem przez internet lub telefon.

    A swoje uslugi tez bedziesz swiadczyl za darmo? Z dostepem przez
    internet lub telefon? Przeciez tez tak jak banki mozesz zarabiac na
    czyms innym. ;-)))))))))

    Dla DG moze bys cos znalazl, ale o darmowym koncie dla zoo zapomnij od razu.

    Swoja droga jakie sa prawne wymagania dotyczace zasad korzystania z
    uslug bankowych przez spolki prawa handlowego? Musza byc kwity papierowe
    dla kazdej transakcji?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-08-12 15:10:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dla DG moze bys cos znalazl, ale o darmowym koncie dla zoo zapomnij od
    razu.

    VW, ale tylko przez telefon jest chyba darmowe?

  • 4. Data: 2004-08-12 15:15:35
    Od: "A.Zjata" <a...@a...pl>

    > Dla DG moze bys cos znalazl, ale o darmowym koncie dla zoo zapomnij od razu.

    ehh... rece opadaja.

    VW Bank Direct, konto dla sp. z o.o. darmowe, dostep przez internet za pomoca
    tokena (36pln za rok).

    A.Zjata

  • 5. Data: 2004-08-12 15:20:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    A.Zjata <a...@a...pl> wrote:
    > VW Bank Direct, konto dla sp. z o.o. darmowe, dostep przez internet
    > za pomoca tokena (36pln za rok).

    dokladnie
    Ewentualnie (platne) Nordea Bank, DB PBC, KB, BZ WBK

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-08-12 15:26:38
    Od: "Marek Rynkowski" <m...@h...com>

    Dzięki. Pozdrawiam serdecznie,
    Marek

  • 7. Data: 2004-08-12 15:32:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik A.Zjata napisał:

    > ehh... rece opadaja.
    >
    > VW Bank Direct, konto dla sp. z o.o. darmowe, dostep przez internet za pomoca
    > tokena (36pln za rok).

    No dobra. Ale ja mialem na mysli banki, a nie parabanki. :-P

    Bartol

  • 8. Data: 2004-08-12 15:33:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > dokladnie
    > Ewentualnie (platne) Nordea Bank, DB PBC, KB, BZ WBK

    Do tego Millenium, Bank Handlowy itd. Niektore banki nie lubia malych
    klientow.

    Bartol

  • 9. Data: 2004-08-12 15:36:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No dobra. Ale ja mialem na mysli banki, a nie parabanki. :-P

    VW jest całkiem dobrym bankiem - psioczenie na grupie o offlinowym systemie
    przy płaceniu kartami to też już przeszłość. Co do jakości obsługi
    (konsultantów), to np. Twoje ulubione Inteligo się nie umywa :-) Fakt - nie
    mają powiadowmień SMS, ale nie wszyscy są tak zboczeni jak Ty ;-)))))

  • 10. Data: 2004-08-12 15:41:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > (konsultantów), to np. Twoje ulubione Inteligo się nie umywa :-) Fakt - nie
    > mają powiadowmień SMS, ale nie wszyscy są tak zboczeni jak Ty ;-)))))

    Wiesz, z powiadomieniami SMS w Inteligo jest jak z narkotykiem.
    Sprobojesz i juz nie mozesz bez nich zyc. ;-)

    Bartol