  • 1. Data: 2005-06-28 09:43:15
    Temat: Konto bankowe Providenta
    Od: ?ukasz Kubisz <j...@l...suid.pl>

    Witam

    Jaka jest szansa i sposób aby znaleść numer kontra bankowego Providenta?

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-06-28 11:21:38
    Temat: Re: Konto bankowe Providenta
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Jaka jest szansa i sposób aby znaleść numer kontra bankowego Providenta?

    Nie dokonasz spłaty w Providencie na konto bankowe...

  • 3. Data: 2005-06-28 11:40:41
    Od: ?ukasz Kubisz <j...@l...suid.pl>

    gollum wrote:

    > Nie dokonasz sp?aty w Providencie na konto bankowe...
    Ale jako firma musz? mie? jakie? konto...

  • 4. Data: 2005-06-28 11:41:40
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    gollum napisał(a):

    > Nie dokonasz spłaty w Providencie na konto bankowe...
    ROTFL - poważnie ? :)
    Myślałem, że nic mnie nie zdziwi w tej instytucji - a tu zasady
    działania mafijne ..
    To jak wpłacasz - przychodzi duży łysy jegomość zo tydzień/miesiąc ?

  • 5. Data: 2005-06-28 11:50:47
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Marcin Jurczuk dnia 2005-06-28 13:41 napisał(a) co następuje:

    > ROTFL - poważnie ? :)
    > Myślałem, że nic mnie nie zdziwi w tej instytucji - a tu zasady
    > działania mafijne ..
    > To jak wpłacasz - przychodzi duży łysy jegomość zo tydzień/miesiąc ?

    Ponoć DOKŁADNIE tak.

    Marek

  • 6. Data: 2005-06-28 13:18:27
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w wiadomości

    > Ponoć DOKŁADNIE tak.
    >
    > Marek

    Nie ponoć tylko prawie dokładnie tak, przychodzi co tydzień po kasę. A
    dlatego piszę że prawie bo niekoniecznie duży i łysy :)

    Grześ

  • 7. Data: 2005-06-28 14:59:06
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    Kiedyś mieli rachunek firmowy w BZWBK

  • 8. Data: 2005-06-28 20:22:50
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-28 15:18:27, Grzes napisał(a):

    > Nie ponoć tylko prawie dokładnie tak, przychodzi co tydzień po kasę

    Nie chce mi sie wierzyc. Jestes pewny? To by bylo niesamowite.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 9. Data: 2005-06-29 05:25:14
    Od: "Tomasz Zdebelak" <m...@p...pl>

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}:

    > Nie chce mi sie wierzyc. Jestes pewny? To by bylo niesamowite.

    potwierdzam, do znajomego przyjezdzala co tydzien polonezem dorabiajaca
    w ten sposob nauczycielka - maz czekal na dole, ona wlazila na gore,
    brala kase i dawala jakis kwitek, ze wplacono kolejna rate

    --
    Tomasz Zdebelak

  • 10. Data: 2005-07-03 14:50:17

    ?ukasz Kubisz <j...@l...suid.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jaka jest szansa i sposób aby znaleść numer kontra bankowego Providenta?
    >
    > pozdr.

    Okolo roku temu mieli konto w BZ WBK. Czy maja jeszcze, tego nie wiem, ale
    splacalem na nie pozyczke wlasnie.