  • 1. Data: 2005-06-27 21:47:37
    Temat: Multibank
    Od: leon <p...@t...pl>

    Witam,
    Ostatnio dostalem listem poleconym wezwanie do zaplaty za prowadzenie
    rachunku ktorego nigdy nie zalozylem a dokladniej nie odeslalem do banku
    kopi umowy podpisanej przezemnie.
    Czy moge i czy ma sens ubieganie sie o jakiekolwiek odszkodowanie za
    stracony czas, telefony ktore trzeba bylo wykonac aby wyjasnic cale
    zamieszanie ktore wynikly tylko i wylacznie z winy banku ?

    Pozdr,
    L.

  • 2. Data: 2005-06-28 06:55:55
    Temat: Re: Multibank
    Od: "Peter Menke sp. z.o.o" <m...@o...pl>

    "leon" <p...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > stracony czas, telefony ktore trzeba bylo wykonac aby wyjasnic cale
    > zamieszanie ktore wynikly tylko i wylacznie z winy banku ?

    Odpowiedz juz na forum, na podobny problem byla. Calkiem niedawno Jakis
    jegomosc mial podobna sytuacje. Poszukaj w archiwum i do dziela.
    A cos sie miewa odszkodowania to wiecej stracisz na znaczki skarbowe,
    dojazdy do Lodzi i inne pierdoly. To nie ma sensu Jak sie procesujesz to o
    ile mi wiadomo, zwrot kosztow poniesionych m.in. na telefony nie
    przysluguje. Zawsze mozesz ich powolac na wokande w USA i domagac sie np. 1
    mln dolcow.

    Pozdrawiam

    RaFko.

  • 3. Data: 2005-06-28 07:47:53
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Uzytkownik "leon" <p...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Ostatnio dostalem listem poleconym wezwanie do zaplaty za prowadzenie
    > rachunku ktorego nigdy nie zalozylem a dokladniej nie odeslalem do banku
    > kopi umowy podpisanej przezemnie.

    To skad u ciebie znalazla sie umowa i potwierdzeie otwarcia rachunku? Moze
    jednak otworzyles rachunek przez takie zachowanie, które ujawnialo twa wole
    w sposób prawnie skuteczny, a jedynie nie podpisales umowy godzac sie tym
    samym na ograniczona funkcjonalnosc wprowadzana przez bank zgodnie z jego
    regulaminem dostepnym przed wyrazeiem woli? Twój podpis nie jest wymagany do
    przeprowadzeia dowodu zawarcia umowy, choc wielce pomocny, co trzeba
    przyznac.

    > Czy moge i czy ma sens ubieganie sie o jakiekolwiek odszkodowanie za
    > stracony czas, telefony ktore trzeba bylo wykonac aby wyjasnic cale
    > zamieszanie ktore wynikly tylko i wylacznie z winy banku ?

    Obie strony maja do tego prawo w zaleznosci od stanu faktycznego i
    mozliwosci dowodowych. Wine trzeba udowodnic, a cos mi podpowiada ze to nie
    bank jest winny tego calego zamieszania. Zawierales umowe droga
    elektroniczna? Oplacales przesylki z banku? Czy ten rachunek istnieje od
    momentu sporzadzenia pisemej umowy (po zgodym wyrazeniu woli stron), czego
    wymaga Prawo Bankowe?

    Pozdr.
    K.K.

  • 4. Data: 2005-07-03 15:02:18
    Od: " " <n...@g...pl>

    leon <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > stracony czas, telefony ktore trzeba bylo wykonac aby wyjasnic cale
    > zamieszanie ktore wynikly tylko i wylacznie z winy banku ?

    Pewnie otwierales konto przez telefon, ktore mialo byc aktywne po odeslaniu
    przez ciebie podpisanej umowy, ktora od MB otrzymales poczta; tym czasem
    jednak konto ruszylo wraz z rozmowa telefoniczna pomimo tego, ze nie
    odeslales podpisanej umowy.

    Mialem taka sama sytuacje, zlozylem reklamacje w CUF w Krakowie i zwrocili
    kase, ktora potracali mi prze pare miesiecy z debetu 50 zl przyznanego w
    ramach promocji.