  • 1. Data: 2005-06-28 07:53:27
    Temat: Czy ktoś wie ile mBank ma rachunków internetowych ?
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2005-06-28 07:59:26
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Tak, ta informacja jest podawana niemal na każdej stronie mBanku.

  • 3. Data: 2005-06-28 08:06:11
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    > Tak, ta informacja jest podawana niemal na każdej stronie mBanku.

    jakieś konkrety ?

  • 4. Data: 2005-06-28 08:09:12
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Flashka wrote:

    > jakieś konkrety ?

    strona ma konkretnie adres http://ww.mbank.com.pl/

    MSPANC

  • 5. Data: 2005-06-28 08:09:51
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jakieś konkrety ?

    Choćby tu http://www.mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html
    Gdzie czytamy;
    Rachunki 1.144.858
    Klienci 880.779

  • 6. Data: 2005-06-28 08:20:02
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

    > Choćby tu http://www.mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html
    > Gdzie czytamy;
    > Rachunki 1.144.858
    > Klienci 880.779

    Dziekuję taką odpowiedź chciałem uzyskać.

    Podobno:

    "Inteligo szybko goni mBank "

    Ramię internetowe PKO BP przyspieszyło pozyskiwanie klientów. Ma już 0,5 mln
    rachunków. Do końca roku ich liczba sięgnie 1 mln. W ten sposób dogania
    mBank.
    www.pb.pl/content.aspx?sid=7351&guid=44E1FDCA-2859-4
    767-943A-BB8D93B1E122
    (dostęp płatny) - niestety

    dlatego chciałem skonfrontować z mBankiem...

    pozdr

  • 7. Data: 2005-06-28 08:53:41
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    : www.pb.pl/content.aspx?sid=7351&guid=44E1FDCA-2859-4
    767-943A-BB8D93B1E122
    : (dostęp płatny) - niestety
    :

    dostęp bezpłatny:
    http://media.prnews.pl/index.php/inteligo_szybko_gon
    i_mbank,display,12269

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 8. Data: 2005-06-28 19:22:43
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Flashka wrote:

    > Ramię internetowe PKO BP przyspieszyło pozyskiwanie klientów. Ma już 0,5 mln
    > rachunków. Do końca roku ich liczba sięgnie 1 mln. W ten sposób dogania
    > mBank.

    Jeśli do grona klientów inteligo wliczają klientów pko bp korzystających
    z dostępu internetowego, to ja wcale się nie dziwię tym prognozom.

  • 9. Data: 2005-06-29 06:06:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli do grona klientów inteligo wliczają klientów pko bp korzystających
    > z dostępu internetowego, to ja wcale się nie dziwię tym prognozom.

    po 1. sumarycznie maja juz 0,9mln rachunkow (konto Inteligo + PKO Inteligo)
    z dostepem przez internet
    po2. widzisz powod, dla ktorego mieliby NIE wliczac?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2005-06-29 17:37:53
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > po2. widzisz powod, dla ktorego mieliby NIE wliczac?

    Tak, to dwa różne banki należące do tego samego właściciela. Sumowanie
    liczby klientów, a następnie sugerowanie, że statystyki dotyczą tylko
    inteligo uważałbym za oszustwo.