    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto albo karta z ubezpieczeniem medycznym
    Date: Sun, 18 Feb 2018 12:49:17 +0100

    > Hmm, nie wiem, czy mi się źle nie kołacze, ale w mille dla konta 360 jest - albo
    było - tak, że nie można mieć tego konta bez karty.
    > Choć to nie aż tak duży problem - para konto+karta (a być może nawet na trzeciego
    jeszcze wszystkie bezpłatne bankomaty) za 0zł jest przy wpływie min. 1k i jednej
    transakcji bezgotówkowej miesięcznie.
    > Ale czy nie lepiej mieć KK, która jest bezpłatna przy 5 pyknięciach na miesiąc i
    jeszcze daje zniżki u partnerów?
    > Jak nie impresja (bo to kobieca) to może być alfa (o ile też ma opcję tego
    ubezpieczenia za 5zł) ;P

    KK mi do niczego niepotrzebna i tylko problem z tymi 5 pyknięcami i już
    wolę to jedno pyknięcie na debetowej. Ostatnio korzystam głównie z
    gotówki i bardzo mi to odpowiada.
    Co do moich przygód z ubezpieczeniem medycznym to korzystałem kilka raz
    w mille dla siebie i z dwa trzy razy dla innych osób i działało zawsze
    tak samo i w zasadzie bez problemu. Telefon na infolinie, że potrzebuję
    lekarza bla bla krótko opisywałem co mi jest, oddzwaniają po jakimś
    czasie, że lekarz będzie o tej i o tej - no zero problemu. W porównaniu
    z tym co dostałem jak się ostatnio przeszedłem po przechodniach to
    stwierdzam, że 5 zł to jak za darmo :)
    Korzystałem też kiedyś z Aliora i też nie było problemu. Z tego co widzę
    to Alior chyba dalej coś takiego mam, więc muszę się przyglądnąć. Z tego
    co pamiętam w mille za 5 zł/m-c są 4 wizyty na rok a w Alior chyba 2
    wizyty ale tam jest to w ramach konta. Ja w sumie i tak potrzebuję raz
    na 2-3 lata, więc styka i to i to. Z tego co jeszcze zobaczyłem getin ma
    też taki pakiet za 6zł/m-c, więc pewnie jakieś inne banki też coś mają.
    Acha mi chodzi oczywiście o zwykłego lekarza co by po prostu to L4
    dostać bez problemu i tyle.

    Xenocide