  • 21. Data: 2004-09-12 10:07:58
    Temat: Re: Konto Inetowe o dobrej funkcjonalnosci
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tuchatek <jawost@@o2.pl> wrote:
    > - VWB brak funkcji on line (ale tez oplat)

    Karty juz sa on-line

    http://www.PRnews.pl

  • 22. Data: 2004-09-12 10:24:47
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Karty juz sa on-line

    Nie samymi kartami człowiek żyje ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 23. Data: 2004-09-12 10:27:41
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Była niedziela, 12 września, na zegarku wyświetlało 12:02, kiedy
    tuchatek wygenerował poniższe:

    > Nie wiem czy mozemy mowic przewagach citi czy o niedostatkach innych.
    > - PKO, posiadajac standardowy ROR mam mozliwosc otrzymywania wyciagow (z
    > lekkim poslizgiem) pomoiajam INTELIGO jako dodatkowy rach.

    Przyznam, że nic z tego nie zrozumiałem. Być może dlatego, że z PKO od
    dawna nic mnie nie łączy. Czy chodzi Ci o to, że w Citi można dostać
    wyciąg? To w PKO nie można? No cóż, nawet jeżeli (nie wydaje mi się, ale
    może się mylę, każdy może, nieprawdaż), to nie nazwał bym tego
    nadzwyczajnym osiągnięciem...

    > - VWB brak funkcji on line (ale tez oplat)

    To w końcu co jest lepsze: on-line czy opłaty?

    A tak w ogóle, czy na tych trzech bankach świat sie kończy? Tym
    bardziej, że tak starannie odróżniasz PKO od Inteligo...
    Bo rozumiem, że badziewność systemu zabezpieczeń w Citi nie rusza Cię
    nic a nic.
    Wybacz, że się znęcam, ale jak ktoś chwali citi w mojej obecności, to
    się powinien wytłumaczyć ;-)

  • 24. Data: 2004-09-12 11:40:39
    Od: tuchatek <jawost@@o2.pl>

    Zdarzyło się jak raz 12 wrz 2004, kiedy yayco napisal(a):
> [...]

    > nic a nic.
    > Wybacz, że się znęcam, ale jak ktoś chwali citi w mojej obecności, to

    Oczywiscie ze swiat sie nie konczy.Chciales konkretow- prawda
    Rozumiem ze miales jakies traumatyczne przezycia z citkiem - wspolczuje, co
    do zbezpieczen to jest to odrebny temat- troche rozsadku i rozwagi, same
    tokeny i zdrapki niczego nie zalatwia.

    --
    ///TUCHATEK\\\
    Wymieniaj doswiadczenia ale tylko na lepsze.

  • 25. Data: 2004-09-12 12:01:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał:
    > Bo rozumiem, że badziewność systemu zabezpieczeń w Citi nie rusza Cię
    > nic a nic.

    + badziewa funkcjonalność + badziewna oferta ;)
    Ps. system zabezpieczen w citi nie jest badziewny tylko chyba najgorszy na
    rynku...

    > Wybacz, że się znęcam, ale jak ktoś chwali citi w mojej obecności, to
    > się powinien wytłumaczyć ;-)

    ;DDD

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 26. Data: 2004-09-12 12:36:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Nie wiem, czy można nazwać konkretem brak odpowiedzi na pytania. A jeśli
    się przyjrzysz korespondencji, to zauważysz, że nie odpowiedziałeś na
    żadne z moich. Ale skończmy z tym, nie zamierzam nikogo nawracać.
    Nota bene z citi miałem mnóstwo przeżyć, ale w innych kwestiach. Nie
    zostawiły one po sobie traumy, ale na pewno głęboką niechęć.
    Jako człowiek ciekawy świata, wobec Twoich oświadczeń, ciekaw bylem, czy
    i co się zmieniło na lepsze.
    Nie udało mi się niczego dowiedzieć, ale nie czyni mnie to szczególnie
    nieszczęśliwym.
    Dla mnie EOT

  • 27. Data: 2004-09-12 12:39:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-12 14:01, kiedy mm napisał(a) co następuje:

    > Ps. system zabezpieczen w citi nie jest badziewny tylko chyba najgorszy na
    > rynku...

    Chciałem być delikatny...

  • 28. Data: 2004-09-13 09:04:39
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    Radoslaw P.<r...@a...net.pl> napisał w wiadomośći:

    > Od tego są profile w XP/2000/NT i ograniczenia użytkowników.

    Ja mam akurat Windows 98SE wyd.II i w tym systemie coś takiego nie ma jak
    ustawienie profilu.

    Przecież nie muszę instalować XP/2000/NT bo bank nic nie mówi na ten temat
    ani nie radzi żeby korzystać z tych systemów.

    Według mnie coś tu nie gra.

    --
    Pozdrawiam.
    Sławek Kołat