  • Data: 2002-04-09 12:22:39
    Temat: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" <w...@p...com> wrote in message
    news:a8ukqm$usg$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie do konca. W tej chwili nawet jakbys sie wlamal mi do lukasa to mozesz
    > najwyzej przerzucac miedzy rachunkami. A z mBanku mozesz dowolnie wysylac
    > (jesli zlamiesz wszystkie kody).

    TAN ciezko podsłuchać.

    > Trzeba to zrobic w oddziale banku. To samo jesli chcialbym Lukaslinie.

    Zadzwoń na 0 800. (LukasLinia)
    Nigdy nie byłem w Lukasie
    a kilka kont już dodefiniowałem
    (wystarczyła autoryzacja w IVR
    jak potrafisz się "włamać" do Luaksa, to nie jest to problem).
    Z tego powodu znacznie ograniczyłem zastosowanie Lukasa.
    (do tanich potwierdzeń - 1zł).

    > Jak pojdzie do oddzialu! To nie mbank :-)

    j.w.
    Mało jeszcze wiesz o Lukasie :-((

    > Z konta ojca. O bezsensie tego juz mowilismy kiedys. Moglbym ze swojego
    > podmieniajac dane nadawcy.

    Sądzę, że tylko tak można być w zgodzie z prawem.

    Sądzisz, ze US uznałby taką "płatność"
    Przecież wtedy masz dowód darowizny a nie płatności.
    Ojciec nie zapłacił zatem nie ma podstaw do odliczenia.

    Jak masz ochotę, to testuj w multiBanku :-))

    > Podanie do dziekana. Zaplacilem 2 tyg. przed skresleniem. Ale jak mowie -
    > oni chca swistek. Nie kontroluja konta.

    Czyli "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi ?" :-((
    (skreślenie było bezprawne).

    BAH