  • Data: 2002-04-09 08:11:01
    Temat: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:n654bukmjap8ljocopofkkektnji5oh9mt@4ax.com...
    > Jesli stan Twojego konta pozwala na zapłacenie za telefon za 50 lat
    > (np. 50 x 50 x 12 ok 30 k) to token jest bardzo wskazany.
    > Sadzę że koloryzujesz :-))

    30.000 zl dzis to zadne halo... No zobacz... mBank podaje, ze suma depozytow
    przekroczyla 1mld. Kont jest 200.000. Zwykle ludzie maja 2 konta
    (ekonto+emax; ja mam 3 akurat). Czyli liczbe klientow mozna szacowac na
    100.000, a przecietne wklad na jednego klienta to 10.000zl. Jesli
    przecietnie jest 10.000zl na klienta, to te 30.000zl to nie jest naprawde
    duzo.

    Swoja droga by dostac karte Visa Gold mBanku trzeba miec min. 4000zl
    wkladow. Znasz jeszcze jakis bank, w ktorym kazdy przecietny klient
    zasluguje na zlota karte?

    > Lukas bez tokena jest dobry do płacenia małych kwot
    > i otrzymywania taniego potwierdzenia.

    Przeciwnie. Jest dobry do duzych kwot. Lukasa mam stosunkowo niedawno, ale
    miesiecznie przerzucam kilka tysiecy zl przez niego. Wczesniej korzystalem z
    BZ WBK. Przewalalem po kilkadziesiat tysiecy miesiecznie. Tez bez tokena.
    Oczywiscie wszystko szlo na mBank - konta nie tylko moje. Naturalnie majac
    zdefiniowane przelewy nie martwie sie o wlam.

    > Placisz fundusz remontowy za kogoś ?
    > Nie szkoda Wam ulgi ?

    Nie, place za ojca, mieszkam w mieszkaniu nalezacym do rodzicow. Oni sa
    wlascicielami, wiec place za wlascicieli.

    > Nic dziwnego że nie moga nic znaleźć i domagaja sie "świstka" :-))

    Inne sobie radza. Moim zamyslem bylo tylko pokazanie, ze bywa tez i malo
    kolorowo. Na szczescie po napisaniu podania wciagaja wszystkich na liste
    studentow ponownie.

    > Czy uczelnia, która nie potrafi rozwiązać prostego problemu
    > rozliczania wpłat potrafi czegoś nauczyć ?
    > Czy na niej nie ma zadnego samorządu studenckiego itp. ?

    Problem dotyczy zaocznych i wydzialu humanistycznego. Zaoczny pojawia sie
    raz na 2-4 tyg. Jego wplyw na organizacje uczelni jest wiec zaden.

    pzdr