    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konsekwencja mBanku ;)
    Date: Sat, 6 Apr 2002 23:53:38 +0200

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    news:a8l8d1$rcv$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Nic by nie było!
    > Tak jak tu ktoś już napisał: Twoje dane powinny być umieszczone w treści
    > przelewu. I przelew wcale nie musi być dokonywany ani z Twojego konta, ani
    > osobiście przez Ciebie! Wpłaty może dokonać nawet Twoja Babcia nosząca
    > całkiem inne nazwisko i nikt nie może jej tego zabronić.

    Zyjecie w innym swiecie. Obowiazkiem studenta jest dostarczenie xero dowodu
    wplaty, ktore jest potwierdzane na miejscu w oparciu o oryginal. Decyzja
    rektora. Pieniazki to byly na ich koncie juz od 2 tyg. Gdybym przyniosl to
    co mowisz to by mi nie uznali. Skreslili z listy i juz. Masz racje - w
    sadzie bym wygral, ale pracy to bym na bank nie obronil. A koszty procesu
    itp itd.... Badzmy realistami - musi minac sporo czasu, gdy wszyscy beda sie
    poslugiwac uslugami finansowymi jak my tu na grupie.

    pzdr