  • 1. Data: 2007-02-14 15:57:57
    Temat: Konkretnie 2kk zrobic 1kk
    Od: "chudy" <u...@W...gazeta.pl>

    Kurka ktore banki dadza mi karte
    kredytowa z przeniesieniem 2kk i ich
    zamknieciem ? Dzwonie po infoliniach i z
    jednym przeniesieniem zero problemow
    ale 2 juz nie chca robic ! Ktos z was robil
    taki manewr ? Historia na kartach mam
    wzorowa z dwoch po okolo 4kilo chce
    zrobic 1 karte na 8kilo i nie myslalem ze
    to taki problem...

  • 2. Data: 2007-02-14 16:06:59
    Temat: Re: Konkretnie 2kk zrobic 1kk
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    chudy napisał(a):
> [...]
    > taki manewr ? Historia na kartach mam
    > wzorowa z dwoch po okolo 4kilo chce
    > zrobic 1 karte na 8kilo i nie myslalem ze

    Raiffeisen, mBank, Millenium bezproblemowo lykaja cos takiego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-02-14 16:55:06
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Raiffeisen, mBank, Millenium bezproblemowo lykaja cos takiego.

    Mnie lyknal oprocz powyzszych takze ING oraz BPH. Przy czym BPH
    ostatnio podobno juz nie lyka.

    marekz

  • 4. Data: 2007-02-14 17:34:07
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>