  • 1. Data: 2007-02-14 08:34:17
    Temat: Polbank i kredyt w kk tylko 5% ?...
    Od: "Chudy" <u...@W...gazeta.pl>

    Czy to nie jest sciema ;) jaki jest haczyk ? :) "Jak działają raty w karcie
    0%

    Od teraz zakupy robione kartą kredytową Polbanku można rozkładać na raty. Aby
    rozłożyć wybrane zakupy na raty wystarczy zadzwonić do Polbanku24 (tel. 0 801
    822 822, 0-22 3 822 822) i określić liczbę rat. Do wyboru jest 2, 5, 10 i 12
    miesięcznych rat. Aby korzystać z rat 0% w karcie, należy w terminie spłacać
    pozostałe zadłużenie na karcie. Jedynym kosztem jest wówczas jednorazowa
    opłata w wysokości 5% wartości zakupu (ta opłata też jest rozłożona na raty).
    Na raty można rozłożyć zakupy o wartości nie mniejszej niż 500 zł. Chęć
    rozłożenia na raty konkretnej transakcji należy zgłosić przed upływem terminu
    spłaty podanego w wyciągu, na którym wykazana została dana transakcja. Jest
    zatem dużo czasu na spokojne podjęcie decyzji.

    Zasada działania rat w karcie 0% na przykładzie:
    Obecne zadłużenie na karcie:
    różne drobne wydatki 600 zł
    dodatkowy zakup 500 zł
    Łącznie zadłużenie na karcie: 1100 zł

    Po rozłożeniu dodatkowego zakupu (500zł) na 10 równych rat, zadłużenie
    miesięczne wynosi:
    dotychczasowe zadłużenie 600 zł
    rata miesięczna 50 zł (500 zł rozłożone na 10 rat)
    opłata za rozłożenie na raty 2,5 zł (5% wartości zakupu, czyli 25 zł,
    także rozłożone na 10 rat)
    Łącznie zadłużenie na karcie: 652,50 zł

    Rozkładając zakupy na raty łatwiej można spłacić całe zadłużenie na karcie i
    dzięki temu korzystać z rat 0% w karcie nawet przez rok. Zakupy na raty z
    Prostą Kartą Kredytową to zero odsetek i zero formalności." Az nie wierze ze
    naprawde ten kredyt to tylko 5% :) ps - jesli to prawda to czy mozna do
    Polbanku przenisc karte bez "formalnosci" bo jak tak to chyba to zrobie ;)

  • 2. Data: 2007-02-14 08:46:51
    Temat: Re: Polbank i kredyt w kk tylko 5% ?...
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Polbanku przenisc karte bez "formalnosci" bo jak tak to chyba to zrobie ;)

    kredyt jest 0%, prowizja wynosi 5% czyli oplaca sie z tego skorzystac
    jak rozlozysz zadluzenie na najwieksza liczbe rat = 12

    RS

  • 3. Data: 2007-02-14 10:44:33
    Od: "Chudy" <u...@N...gazeta.pl>

    5% na KK to jest hit na rynku !!! Hmm to banki co maja takie kredyty na 10-
    16% to sa istne pijawki juz ;) ps Ciekawe czy zmusi to inne banki do zmiany "
    zlodziejskiego" oprocentowania np Mille ma identyczny produkt z
    oprocentowaniem 16-17% o zgrozo !!!

  • 4. Data: 2007-02-14 12:39:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ps Ciekawe czy zmusi to inne banki do zmiany "
    > zlodziejskiego" oprocentowania np Mille ma identyczny produkt z
    > oprocentowaniem 16-17% o zgrozo !!!

    Mój samochód zużywa średnio 10l benzyny. Normalnie złodzieje jakieś toto
    wyprodukowały, bo są samochody zużywające 5l ON ?
    Tłumacząc - oprocentowanie kk dla uczestników tej grupy ma równie wielkie
    znaczenie jak średnia cena prezerwatyw na Tytanie...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2007-02-14 12:44:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.02.2007 Maciej Loret <m...@p...pl> napisał/a:

> [...]
    > Tłumacząc - oprocentowanie kk dla uczestników tej grupy ma równie wielkie
    > znaczenie jak średnia cena prezerwatyw na Tytanie...

    Bo jest zawsze za wysokie. Jesli jest atrakcyjniejsza oferta, to część
    uczestników tej grupy chętnie się w ten sposób zadłuży, zamiast różnych
    kredytów ratalnych.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 6. Data: 2007-02-14 20:48:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Chudy" <u...@W...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > Prostą Kartą Kredytową to zero odsetek i zero formalności." Az nie wierze ze

    I slusznie, policz efektywne oprocentowanie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2007-02-15 10:04:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > I slusznie, policz efektywne oprocentowanie.

    jakie bedzie efektywne przy kredycie na 12 m-cy z prowizja w wysokosci
    5% platna z gory?

  • 8. Data: 2007-02-15 13:00:01
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:er1b77$1u9$2@node4.news.atman.pl...

    > jakie bedzie efektywne przy kredycie na 12 m-cy z prowizja w
    > wysokosci 5% platna z gory?

    No szacunkowo około dyszki...

    marekz

  • 9. Data: 2007-02-15 13:05:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:er1b77$1u9$2@node4.news.atman.pl...

    > jakie bedzie efektywne przy kredycie na 12 m-cy z prowizja w
    > wysokosci 5% platna z gory?

    No szacunkowo około dyszki, w zaleznosci od tego w ktorym momencie
    g-p ten zakup...

    marekz

  • 10. Data: 2007-02-16 05:46:39
    Od: zbig <z...@p...com>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > I slusznie, policz efektywne oprocentowanie.

    mi wychodzi 11.31% - co jest jednak tansze od KO w mbanku!