  • 31. Data: 2023-10-17 21:38:14
    Temat: Re: Koniec z VELO
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Donos do US? :-)

    A jak będzie "opłata za seks" to podejrzenie stręczycielstwa?
    > Poza tym maja dane wysyłającego ... chyba, zeby tak inny adres, czy
    > żona ....

    No właśnie to jest pytanie. W końcu może to być przelew z konta DG?
    KJ

  • 32. Data: 2023-10-18 18:43:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 17 października 2023 o 20:51:36 UTC+2 Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych
    > kredytów i pożyczek oraz przelewów pomiędzy rachunkami własnymi
    > klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym min. 1
    > transakcji bezgotówkowej daną kartą debetową wydaną do konta, w kolejnym
    > miesiącu kalendarzowym opłata wynosi 0 zł."
    >
    > Przelewam co miesiąc 501 zł z mBanku do Pekao i taki przelew niestety
    > nie zwalnia z opłaty 4 zł za obsługę karty. W historii transakcji w
    > Pekao jest opisany jako "przelew wewnętrzny" i dodatkowo "Operacja nie
    > wlicza się w bilans po stronie wpływów".

    Hmm, a po co nadal przelewasz, skoro to nic nie daje?
    Masz nadzieję, że zmądrzeją?
    W żubrze skory czas temu zamknąłem "przekorzystne",
    ale ZTCP jak miałem to ping-pong z własnego konta
    w innym banku działał - w każdym razie nie pamiętam,
    żebym zapłacił za kartę, a trochę to konto miałem.

    Ale mogli spieprzyć wraz z nowym ST.
    Denny - i złośliwy, jako domyślne konto do przelewu
    podstawia oszczędnościowe!
    I nie da rady tego zmienić.
    A po zmianie typu konta historię masz tylko
    od momentu zmiany!
    Ciekawe, komu pisiory zleciły napisanie tego shitu.
    Znam firmę, która robiła puerwsze peopay.
    To obecne nie pozwala zainstalować się na tablecie.

    Ping-pongi działają w:
    - santanderze (może nawet wewnątrzbankowe, nie testowałem)
    - milku.

    Więcej nie potrzebuję, jeszcze jakuś czas temu działały
    w citku i mbąku.

  • 33. Data: 2023-10-19 11:52:13
    Od: Paweł Sochoń <p...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Trafiłem na ten wątek bo również spotkała mnie niemiła niespodzianka ze strony Velo.
    Niestety wygląda na to, że faktycznie wymieniają wszystkie stare Visy (debet i
    kredyt) z logo Getin lub Noble i wyłączą je na koniec listopada.
    Szukając alternatywy dla kredytówki Visa Getinu trafiłem na ofertę kredytówek Visa od
    ING, gdzie przewalutowanie jest po kursie Visa i bez prowizji. Jest opłata za
    bankomaty (chyba, że kogoś stać na Infinite), ale to można ogarnąć debetówką np. Visa
    Intensive mBanku.
    Zwykła kredytówka Visa ING wymaga tylko 200zł obrotu w miesiącu, co jest absolutnie
    do ogarnięcia. Złota to już 1000zł/mc. Także wszystko wygląda dobrze, chyba że nie
    doczytałem czegoś drobnym drukiem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2023-10-19 12:02:18
    Od: Dąbrowski <r...@a...pl>

    > Hmm, a po co nadal przelewasz, skoro to nic nie daje?
    > Masz nadzieję, że zmądrzeją?

    Za zakupy prawie wszędzie płacę kartą ale do tego mam kredytówki z Citi
    i mBanku (obie bezpłatne). Czasami jednak potrzebna jest gotówka i
    właśnie głównie do wypłat gotówki z bankomatów mam tę kartę Pekao. Była
    taka promocja w Pekao - otwórz konto i zamów do tego konta kartę MC a
    wszystkie bankomaty przez 2 lata będą bezpłatne. Jak się skończy
    promocja i będę musiał płacić za bankomaty to przestanę przelewać i
    poszukam innej promocji.

  • 35. Data: 2023-10-19 13:46:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 19 Oct 2023 02:52:13 -0700 (PDT), w
    <3bdc286e-2290-4835-b511-52fc3ab8eb11n@googlegroups.
    com>, Paweł Sochoń

> [...]
    do ogarnięcia. Złota to już 1000zł/mc. Także wszystko wygląda dobrze, chyba że nie

    Podpinam się pod wątek, bo również jesteś objęty "promocją" Velo.

  • 36. Data: 2023-10-19 14:45:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Oct 2023 12:02:18 +0200, Dąbrowski wrote:

> [...]
    > wszystkie bankomaty przez 2 lata będą bezpłatne. Jak się skończy
    > promocja i będę musiał płacić za bankomaty to przestanę przelewać i

    Mbank ma chyba wyplaty przez blik darmowe.

    J.

  • 37. Data: 2023-10-19 15:23:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 19 października 2023 o 14:45:18 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Mbank ma chyba wyplaty przez blik darmowe.

    blikiem to chyba każdy bank ma darmowe - ale i limity są sporo mniejsze niż dla kart.
    No i za granicą nie wypłacisz.
    Ogólnie blik jest chyba wszędzie - oprócz milka - bezwarunkowo bezpłatny (w milku
    warunkowo,
    dlatego nie mam ich apki).

  • 38. Data: 2023-10-19 15:24:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 19 października 2023 o 13:48:54 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    chyba że nie doczytałem czegoś drobnym drukiem.

    > Podpinam się pod wątek, bo również jesteś objęty "promocją" Velo.

    No ale czy to jest pl.pręgierz? ;P

  • 39. Data: 2023-10-19 15:24:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Oct 2023 02:52:13 -0700 (PDT), Paweł Sochoń wrote:
> [...]
    > ze strony Velo. Niestety wygląda na to, że faktycznie wymieniają
    > wszystkie stare Visy (debet i kredyt) z logo Getin lub Noble i

    Skąd masz informacje o wyłączeniu?

    Bo ciekaw jestem, na ile to zorganizowana akcja - bo z jednej strony -
    Visa jakby znikła z oferty banku, a z drugiej jak pisałem - w lipcu
    zamiast konczącej sie Visy przysłali mi MC ... ale w maju w miejsce
    konczączej sie MC przysłali Visę :-)

    Błąd po zmianie systemu? Ale chyba nie zmieniali systemu?

    Czy juz wtedy chcieli zmienic Visy na MC, ale im nie całkiem wyszło ?
    :-)

    J.

  • 40. Data: 2023-10-19 15:30:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 19 października 2023 o 12:02:20 UTC+2 Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > wszystkie bankomaty przez 2 lata będą bezpłatne. Jak się skończy
    > promocja i będę musiał płacić za bankomaty to przestanę przelewać i

    To słaba ta promocja, skoro kosztuje 4zł/mc.
    Chyba że potrzebujesz tej karty też na zagraniczne wypłaty gotówki.
    Jak tylko na polskie to:
    - citek - jeśli wystarczą 4 wypłaty w miesiącu - bankomat dowolny - za to bez żadnych
    warunków plus wiśnie
    - milek - chyba, pewne dla "konta 360", ale dla obecnie dostępnego "millennium 360"
    lepiej sprawdź,
    nieograniczone darmowe bankomaty za 1k ping-ponga i 5 (dla "mil 360", dla "konto 360
    jedna)
    płatności kartą miesięcznie.

    Zaś do żubra pisałbym o to reklamację.
    "Własne" to własne w danym banku.
    Skąd wiedzą, że to twoje? Z OGNIVO? Wolno im tam zaglądać?
    Dąbrowskich jak i Rutkowskich w PL dużo, z tym samym imieniem również dużo
    (mi nawet pani w PCK mówiła, jak przyszedłem po pierwszą odznakę ZHDK, ze kilka
    dni temu też tu był jakiś Dawid Rutkowski - że Rutkowski to nic dziwnego, u mnie w
    bloku 160
    mieszkań i 3 rodziny Rutkowskich, no ale żeby Dawid i żeby też ZHDK - to już niezły
    fart).