eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKoniec użytkowania wieczystego a kredyt hipoteczny - USTAWA z dnia 20 lipca 2018 › Re: Koniec użytkowania wieczystego a kredyt hipoteczny - USTAWA z dnia 20 lipca 2018
  • Data: 2019-02-01 12:58:20
    Temat: Re: Koniec użytkowania wieczystego a kredyt hipoteczny - USTAWA z dnia 20 lipca 2018
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 lutego 2019 12:40:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Paru moich znajomych (W-wa) dostało miłe pisemko, że zalegają.

    Ale opłatę za użytkowanie wieczyste czy podatek od nieruchomości?
    W domku, wspólnocie czy w spółdzielni?
    Zapewne też pofatygowali się do gminy "zgłosić się do podatku".
    Ale są jeszcze tacy, którzy się w ogóle nie zgłaszają.

    Zresztą to zgłaszanie się samemu to jest w ogóle jakaś masakra.
    Do gminy przecież idzie wypis aktu notarialnego - ale bodajże trafia i przepada w
    dziale katastru, a do podatkowego już nie potrafi trafić.
    I musisz sam iść i jeszcze sobie samemu wyliczyć, ile działki na ciebie przypada.
    Ciekawe, czy kiedykolwiek się to zmieni?