eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKoniec świata bliski... (czyli Inetligo goni konkurencję) › Re: Koniec świata bliski... (czyli Inetligo goni konkurencję)
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec świata bliski... (czyli Inetligo goni konkurencję)
    Date: Sun, 4 May 2008 17:15:46 +0200

    "Arek" fvkbev$8v2$...@n...onet.pl

    lokaty.

    > Na tej zasadzie to np. Kredyt Bank proponuje 6,10% ale tylko dla nowo
    > zakładających konto oszczędnościowe i tylko prez pierwszych 6 miesięcy.
    > http://www.kredytbank.pl/o_banku/taryfa
    > .pdf jest pod Oprocentowanie kredytów dla klientów indywidualnych

    Nie napisali (a może tylko ja nie widzę, gdzie napisali) ile kosztuje
    utrzymanie tego konta.

    No i być może popełniłeś przestępstwo utajenia... Na razie nie chcę jeszcze
    niczego konkretnego mówić, ale jeśli okaże się, że konto jest za free, możesz
    mieć problemy... Tutaj obowiązuje nakaz bezzwłocznego informowania innych osób
    o intratnych kontach oszczędzających i nakaz ujawniania wszelkich metod prostego
    zwiększania zysku... Ty nie dość, że podajesz wszystko nie w oddzielnym wątku,
    lecz niejako na uboczu, to na dodatek podajesz informację spóźnioną, i to aż o 4
    dni!!!

    -=-

    A poważniej -- ile kosztuje to konto i ile tych kont można otworzyć dla jednej osoby?
    Może warto zostać klientem KB? :)

    --