eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKoniec świata bliski... (czyli Inetligo goni konkurencję) › Re: Koniec świata bliski... (czyli Inetligo goni konkurencję)
  • Data: 2008-05-04 20:12:08
    Temat: Re: Koniec świata bliski... (czyli Inetligo goni konkurencję)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie napisali (a może tylko ja nie widzę, gdzie napisali) ile kosztuje
    >utrzymanie tego konta.

    SPROSTOWANIE! bo .pdf jest oczywiście pod oprocentowaniem depozytów...

    "Zwykłe" oszczędzające w KB jest bezpłatne (chyba ok 4.5% do 100kzł
    więc nie konkurencyjne).
    Znasz w Polsce jakieś płatne konta sprofilowane jako "szczędzające"?
    TPiO gdzieś w linku obok, ale ostrzegam - niewygodnie się toto studiowało,
    nawet pracownicy oddziału mieli problemy włącznie z kierownikiem...

    >Ty nie dość, że podajesz wszystko nie w oddzielnym wątku,
    i co ja teraz pocznę... :(

    >lecz niejako na uboczu, to na dodatek podajesz informację spóźnioną, i to aż
    >o 4 dni!!!

    miłosierdzia! długi weekend... Poza tym promocja tylko na 6 miesięcy...
    Arek