  • 11. Data: 2014-02-21 20:00:40
    Temat: Re: Koniec starego mbanku??
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

    > Idę do oddziału bo udało mi się telefonicznie wyciągnąć informację że
    > najlepiej będzie w oddziale najpierw zmienić wzór podpisu na aktualny
    >:) a potem oddać tym podpisem podpisane wypowiedzenie.

    ROTFL
    Jak juz bedziesz to po prostu zlikwiduj i tyle.
    W koncu bedziesz zweryfikowany przez dowód osobisty wiec co za róznica jak
    sie podpiszesz...

  • 12. Data: 2014-02-21 20:18:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Zamykałeś kiedyś konto w mbanku?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 13. Data: 2014-02-21 20:29:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.02.2014 12:33, glang pisze:
    > czy tylko u mnie
    > "Strona nie istnieje
    > Strona o takim adresie nie została odnaleziona."

    U mnie jeszcze działa. I dobrze, bo nowy interfejs jest obrzydliwie
    nieintuicyjny - chaotyczny.

  • 14. Data: 2014-02-21 20:44:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

    > Zamykałeś kiedyś konto w mbanku?

    :)

    Jeszcze nie...

  • 15. Data: 2014-02-21 22:14:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Jeszcze nie...

    Co widać aż nazbyt wyraźnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-02-21 22:15:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" le89e3$bnf$...@n...news.atman.pl

    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    > są jak

    psujący dobry UI mBanku...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-02-21 22:51:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Co widać aż nazbyt wyraźnie. :)

    Zawsze sie łudzę ze to tylko kwestia odpowiedniego poziomu asertywności.
    Ale rozumiem, ze pracownicy baka są na to odporni? :)

  • 18. Data: 2014-02-22 07:48:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Zawsze sie łudzę ze to tylko kwestia odpowiedniego poziomu asertywności.
    > Ale rozumiem, ze pracownicy baka są na to odporni? :)

    Napiszę, choć nie wiem, w jakim celu odkrywać Amerykę kolejny raz...

    W mBanku niemal/prawie wszystko jest proste -- wszystko,
    poza starym UI (akurat ten ,,błąd'' korygują) oraz samą
    definicją 'prostej' czy 'prostoty'. Nitki kłębka wg tych
    (mBankowych) kryteriów są proste, i to na całej swej/ich
    długości. Podobnie -- nowy interfejs jest prosty
    w odróżnieniu od/do starego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-03-06 09:20:08
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2014 12:37:23 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Mieli stopniowo wyłączać dostęp do starego systemu.
    > Sprawdziłem. Ja jeszcze mam :).

    Ze strony mBanku

    28.02.2014 14:14
    Krytyczny komunikat dotyczący bezpieczeństwa (zwróć uwagę kiedy wpisujesz jednorazowe
    hasła SMS-owe)
    [...]
    Przypominamy, że obecnie bank nie prowadzi procesu przenoszenia klientów ze starego
    serwisu do jego nowej wersji.