  • Data: 2014-10-29 14:26:03
    Temat: Re: Koniec mBank mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości
    >Jednocześnie informujemy, że wykorzystanie wszystkich dostępnych na
    >Państwa koncie środków oraz minut promocyjnych zebranych do 15.10.
    >2014 r. w ramach promocji ,,Minuty na bank", możliwe jest do 30.11.
    >2014 r.

    Laskawcy, caly miesiac. Ciekawe ... chca koniecznie podliczyc straty w
    tym roku finansowym ?

    >Jeszcze raz pragniemy Państwu serdecznie podziękować za dotychczasową
    >współpracę i korzystanie z naszych usług oraz nadmienić, że w Państwa
    >skrzynce mailowej pojawi się także formalne wypowiedzenie umowy z
    >Operatorem, które jest następstwem tego listu.

    Nie powinni dac 30 dni okresu wypowiedzenia ?

    Ciekaw jestem powodow - rynek obnizal ceny a umowa miedzyoperatorska
    sie nie zmieniala ?
    Czy klientow ubywalo, a jakas stala, wysoka miesieczna oplata
    zostawala ?

    J.