  • Data: 2006-03-21 16:40:49
    Temat: Re: Koniec kredytow w CHF ??
    Od: "Jacek Maliszewski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to ja dopiszę, że większą zdolność kredytową trzeba będzie mieć na
    > kredyt
    > wyrażony w CHF (czy w ogóle w walucie) niż na tą samą kwotę w PLN. Banki
    > najprawdopodobniej na mocy nowych przepisów będą musiały kalkulować bowiem
    > dodatkowo ryzyko walutowe. I efekt będzie taki - że tylko bogatszy klient
    > będzie miał wybór.
    >
    > Kasia

    Acha.. to tego nie wiedzialem. Czyli jesli stac mnie na styk na kredyt w
    PLN, to moge wziac TYLKO w PLN. A jesli stac mnie na kredyt w PLN i jeszcze
    mam powiedzmy dodatkowy 30% bufor, moge wziac kredyt tanszy w CHF.
    Interesujace .....

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    DMK sp. z o.o. - Broker WGT S.A.
    Nowy Świat 6/12 Warszawa