  • 1. Data: 2012-08-07 12:54:44
    Temat: Komunikaty ESPI
    Od: Huncw0t <h...@o...pl>

    Witam

    Mam rachunek w BOSSA i bardzo brakuje mi w nim następującej
    funkcjonalności: po pierwsze chciałbym mieć możliwość zobaczenia
    komunikatów ESPI wyfiltrowanych dla wybranej grupy spółek. Po drugie
    chciałbym otrzymywać na email komunikaty ze spółek ze zdefiniowanej grupy.

    Czy takie funkcjonalności można uzyskać na jakimś innym zewnętrznym
    (bankier, money itp.) serwisie? Ewentualnie jestem zdecydowany zmienić
    DM, czy możecie coś polecić, co spełni moje wymagania?

    pozdrawiam
    --
    Huncwot
    Biuro podróży - http://www.skladnicawycieczek.pl

  • 2. Data: 2012-08-23 00:17:04
    Temat: Re: Komunikaty ESPI
    Od: jeremy <j...@v...pl>

    Huncw0t pisze:
> [...]
    > (bankier, money itp.) serwisie? Ewentualnie jestem zdecydowany zmienić
    > DM, czy możecie coś polecić, co spełni moje wymagania?

    komunikaty espi zrobia ci z banki jeszcze wieksza pustke niz ja masz teraz

  • 3. Data: 2012-08-24 09:38:21
    Od: p...@g...com

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 12:54:44 UTC+2 użytkownik Huncw0t napisał:
> [...]
    >
    > (bankier, money itp.) serwisie? Ewentualnie jestem zdecydowany zmienić
    >
    > DM, czy możecie coś polecić, co spełni moje wymagania?

    Witam,
    Mam rachunek w bossa.pl i jest możliwość podglądu komunikatów espi oraz pap dot.
    tylko wybranych spółek. Należy po zalogowaniu do rachunku wybrać Serwis Informacyjny
    a następnie w części Notowania własne zdefiniować swoje spółki.
    Komunikaty dot. naszych spółek będą pojawiały się w części: Komunikaty o moich
    spółkach.

    Niestety nie znalazłem możliwości otrzymywania komunikatów na maila...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-24 13:50:06
    Od: Huncw0t <h...@o...pl>

> [...]
    spółkach.

    > Niestety nie znalazłem możliwości otrzymywania komunikatów na maila...

    Musiałem ten element ("Komunikaty o moich spółkach") sobie dodać do
    panelu głównego serwisu informacyjnego.
    Dzięki wielkie, bez Twoje podpowiedzi w życiu bym na to nie wpadł bo
    szukałem tego w Analizy >> Komunikaty

    pozdrawiam
    Huncwot

  • 5. Data: 2012-08-31 08:37:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-24 13:50, Huncw0t pisze:

    > Musiałem ten element ("Komunikaty o moich spółkach") sobie dodać do
    > panelu głównego serwisu informacyjnego.
    > Dzięki wielkie, bez Twoje podpowiedzi w życiu bym na to nie wpadł bo
    > szukałem tego w Analizy >> Komunikaty

    A ja dalej nie znalazłem.

    Gdzie to jest?
    http://scr.hu/4w1/ckdhx