    Date: Tue, 07 Aug 2012 12:54:44 +0200
    From: Huncw0t <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Komunikaty ESPI

    Witam

    Mam rachunek w BOSSA i bardzo brakuje mi w nim następującej
    funkcjonalności: po pierwsze chciałbym mieć możliwość zobaczenia
    komunikatów ESPI wyfiltrowanych dla wybranej grupy spółek. Po drugie
    chciałbym otrzymywać na email komunikaty ze spółek ze zdefiniowanej grupy.

    Czy takie funkcjonalności można uzyskać na jakimś innym zewnętrznym
    (bankier, money itp.) serwisie? Ewentualnie jestem zdecydowany zmienić
    DM, czy możecie coś polecić, co spełni moje wymagania?

    pozdrawiam
    --
    Huncwot
    Biuro podróży - http://www.skladnicawycieczek.pl