    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Komunikaty ESPI
    Date: Fri, 24 Aug 2012 00:38:21 -0700 (PDT)
    Cc: h...@o...pl

    W dniu wtorek, 7 sierpnia 2012 12:54:44 UTC+2 użytkownik Huncw0t napisał:
    > Witam
    >

    > Mam rachunek w BOSSA i bardzo brakuje mi w nim następującej
    >
    > funkcjonalności: po pierwsze chciałbym mieć możliwość zobaczenia
    >
    > komunikatów ESPI wyfiltrowanych dla wybranej grupy spółek. Po drugie
    >
    > chciałbym otrzymywać na email komunikaty ze spółek ze zdefiniowanej grupy.
    >

    > Czy takie funkcjonalności można uzyskać na jakimś innym zewnętrznym
    >
    > (bankier, money itp.) serwisie? Ewentualnie jestem zdecydowany zmienić
    >
    > DM, czy możecie coś polecić, co spełni moje wymagania?
    >

    > pozdrawiam
    >
    > --

> [...]

    Witam,
    Mam rachunek w bossa.pl i jest możliwość podglądu komunikatów espi oraz pap dot.
    tylko wybranych spółek. Należy po zalogowaniu do rachunku wybrać Serwis Informacyjny
    a następnie w części Notowania własne zdefiniować swoje spółki.
    Komunikaty dot. naszych spółek będą pojawiały się w części: Komunikaty o moich
    spółkach.

    Niestety nie znalazłem możliwości otrzymywania komunikatów na maila...