  • 11. Data: 2002-02-04 17:47:13
    Temat: Re: Komunikat prasowy Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3C5EBE1F.B0DA4EC2@interia.pl...

    > Kolejna furtka (z ktorej bank moze ale nie musi skorzystac) do walki z
    > nieuzywanymi kontami, jesli na rachunku znajduja sie wieksze pieniadze
    > to nie sadze zeby bank chcial zamnkac konto nawet po roku niedokonywania
    > zadnych operacji. Zreszta przelew pomiedzy wlasnymi rachunkami tez jest
    > obrotem, wiec mozna raz na 3 miesiace zrobic obrot, ktory nic nie
    > kosztuje,
    > mozna tez wyslac quick money na kwote slownie: jeden grosz :)
    > Jak ktos nie ma komu to mozna mnie przeslac :)))

    Wiem, że to furtka. Ale dziwi mnie wypowiedź prezesa - raz na miesiąc. Chyba
    raz na trzy miesiące!

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 12. Data: 2002-02-05 17:58:29
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Wiem, że to furtka. Ale dziwi mnie wypowiedź prezesa - raz na miesiąc. Chyba
    >raz na trzy miesiące!

    widocznie prezes myslał, że dali co miesiac, a jednak przeszla wersja co 3
    miesiace...
    pan Prezes nie będzie co dzień analizował jakiejs tam TOiP, strata czasu!

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 13. Data: 2002-02-05 21:23:31
    Od: <c...@m...com.pl>

    > Wprowadzane zmiany tworzą elastyczną ofertę cenową produktów i usług
    > oferowanych w ramach konta Inteligo. Głównym założeniem tych zmian jest
    > premiowanie aktywnych klientów, czyli tych posiadaczy kont Inteligo, którzy
    > mają depozyty na kontach (wystarczy średnia wysokość salda na poziomie 100
    > PLN) oraz przynajmniej raz w miesiącu przeprowadzają jedną transakcję
    > bankową.

    Co to za promocja, skoro i aktywny i pasywny płacą po 0,99 zł za miesiąc
    używania karty, 1,99 zł za pobranie z bankomatu Euronetu etc. Różnica dotyczy
    tylko oplaty za samo prowadzenei konta.
    Poza tym abstrahuje od aktywnych posiadaczy kont firmowych, którzy są promowani
    opłatą za posiadanie konta (tak samo jak pasywni), za wydanie karty (tak jak
    pasywni), przelewy po 1,49 zł (tak jak pasywni) etc.

    > Jedną ze zmian jest wprowadzenie opłat dla klientów, którzy nie mają środków
    > na swoich kontach, a przez to nie dokonują na nich żadnych operacji
    > finansowych. Zyskają zaś ci, którzy są stałymi
    > i czynnymi użytkownikami konta. Oprocentowanie ich kont zostanie
    > podwyższone.

    Naprawdę ? Kiedy i o ile ?

    > Andrzej Klesyk , członek zarządu Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA , szef
    > bankowości detalicznej: "Decyzja o zmianie opłat i prowizji jest
    > podyktowana, przede wszystkim, troską o naszych aktywnych klientów.

    Co dostają za aktywność ? Te same podwyżki opłat z wyjątkiem jednej ?

    > Po drugie dostosowujemy nasze taryfy do warunków rynkowych. Nasza oferta stale
    > się rozwija, zdecydowanie wyprzedzając rynek.

    Jakoś jeszcze ne ma debetu ani karty kredytowej. Szkoda, bo nie widzę innego
    wyprzedzania.

    > Klienci otrzymują coraz lepsze produkty, coraz bardziej rozwinięte usługi
    finansowe, które wymagają coraz
    > większych nakładów finansowych. Nasza oferta pozwala na maksymalizację
    > korzyści klienta, zarówno tych czysto finansowych, jak i tych, dla których
    > klienci szczególnie cenią konto Inteligo, a mianowicie wygody
    > i pełnego, bezpośredniego dostępu do pieniędzy".

    W zakresie wygody TOiP nic nie zmienia. Korzyści finansowych nie ma żadnych, bo
    każdy jest uboższy o parę złotych miesięcznie.

    Kto z internetowych podwyższył ostatnio opłaty ? Czy rynek to wymusza ?

    Jeśli chcą coś dać w zamian i zaczynają od podwyżek TOiP, to ich dział
    marketingu nadaje się do całkowitej wymiany.

  • 14. Data: 2002-02-05 22:33:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Feb 2002 12:36:18 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Dlaczego raz na miesiąc?????
    >Regulamin mówi o trzech miesiącach bez obrotów!

    Zaraz! Coś przespałem w natłoku listów o Yntelusiu. Czy po trzech
    miesiącach bez obrotu zamykają konto? A co jeśli kasa tam leży i
    procentuje? Czy to też obrót? Bo ja zamierzam tam wpłacić trochę kasy
    i traktować jak lokatę. Niech leży i czeka na wykorzystanie.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-02-05 22:51:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tristan Alder"
    > Czy po trzech miesiącach bez obrotu zamykają konto? A co jeśli kasa tam
    leży i
    > procentuje? Czy to też obrót

    odsetki nie licza jako obrot - ja tez jestem ciekaw co oni rozumieja przez
    likwidacje
    jesli klient wsadzi 20kPLN i przez 3 miesiace nie ruszy - zabieraja ;-))
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-02-05 22:56:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    > likwidacje
    > jesli klient wsadzi 20kPLN i przez 3 miesiace nie ruszy - zabieraja ;-))

    Mają prawo, a nie obowiązek. Zależy to od ich uznania, a przypuszczam, że za
    tym idzie - czy klient przynosi zyski i jakie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 17. Data: 2002-02-05 23:10:59
    Od: Marcin <m...@i...pl>

> [...]
    > likwidacje
    > jesli klient wsadzi 20kPLN i przez 3 miesiace nie ruszy - zabieraja ;-))

    pisalem juz w tym watku ze jak ktos ma z tym problem to zapraszam do
    robienia obrotu wysylajac mi 0,01 zl przez quick money :))))
    (oczywiscie co najmniej 0,01 zl :))))
    a jak ktos jest chytry to sobie moze przelac miedzy wlasnymi
    rachunkami :)

  • 18. Data: 2002-02-06 09:43:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Mają prawo, a nie obowiązek. Zależy to od ich uznania, a przypuszczam, że
    za
    > tym idzie - czy klient przynosi zyski i jakie.

    ja sie nie zgadzam na to zeby bank mial prawo przywlaszczyc sobie moje
    20kPLN z tego powodu ze ja ich nie ruszam - zmuszanie klienta do robienia
    sztucznych operacji to jakas paranoja

    Konieczna jest definicja "likwidacji" w ich rozumieniu - bez tego regulamin
    powinien byc niewazny

    Owszem mogli wymyslic cos na zamkniecie resztek - np ze saldo ponizej 10 zl
    jak obrotu nie ma przez 3 miesiace generuje maila do wlasciciela a po
    miesiacu bez zmia to przestaje procentowac, rachunek jest zamykany karta
    blokowana, wysylany mail z prosba o numer rachunku do przelania resztek
    *** blad ***

  • 19. Data: 2002-02-06 12:01:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > ja sie nie zgadzam na to zeby bank mial prawo przywlaszczyc sobie moje
    > 20kPLN z tego powodu ze ja ich nie ruszam - zmuszanie klienta do robienia
    > sztucznych operacji to jakas paranoja

    Nie przywłaszczyć. Bank wypowiada umowę zgodnie z regulaminem, nie blokuje
    dostępu do rachunku i na koniec przelewa wszystko na wskazany rachunek...

    > Konieczna jest definicja "likwidacji" w ich rozumieniu - bez tego
    regulamin
    > powinien byc niewazny

    Jest. Dość dokładna - różnicuje kiedy bank wypowiada, a kiedy klient.

> [...]
    > miesiacu bez zmia to przestaje procentowac, rachunek jest zamykany karta
    > blokowana, wysylany mail z prosba o numer rachunku do przelania resztek

    Przypuszczam, że nie będą wypowiadać ot tak sobie. Na pewno się skontaktują
    telefonicznie, a oprócz tego muszą wypowiedzieć Ci umowę poleconym.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 20. Data: 2002-02-07 06:04:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl>
    > poronawczy

    > Znowu troche OT ale napisze ci tak:
    > Kochany u nas taki zapieprz, ze nie nadazamy stawiac kropek.

    Nie zmieniaj tematu, była mowa o przecinkach ;-]]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko