  • 1. Data: 2002-06-26 14:17:32
    Temat: Komputerswwat - ranking e-bankow`
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    1 miejsce Lukas
    2 Integrum
    3) BSKOnline
    4) Fortis
    5) e-bank.bph.pl
    6) Multi

    Nie czytalem, kumpel mi dyktuje :)

  • 2. Data: 2002-06-26 15:11:31
    Temat: Re: Komputerswwat - ranking e-bankow`
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    news:afcicv$q2g$1@news.onet.pl...
    > 1 miejsce Lukas
    > 2 Integrum
    > 3) BSKOnline
    > 4) Fortis
    > 5) e-bank.bph.pl
    > 6) Multi
    >
    > Nie czytalem, kumpel mi dyktuje :)

    Niech już oni lepiej zostaną przy teścach sprzętu
    komputerowego :-))

    Sark

  • 3. Data: 2002-06-26 15:21:36
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Niech już oni lepiej zostaną przy teścach sprzętu
    > komputerowego :-))

    Tonacy przytwy sie chyta =)

  • 4. Data: 2002-06-26 15:24:31
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał:

    > Tonacy przytwy sie chyta =)

    Dokładnie! :-)
    Byle Jasio-amator ciekawsze testy "opracuje" ;-)

    hosi

  • 5. Data: 2002-06-26 15:24:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Użytkownik "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie! :-)
    > Byle Jasio-amator ciekawsze testy "opracuje" ;-)

    Co do miejsca 1. moglbym jeszcze sie zgodzic ale 6 i 4 i 3 to chyba sie mu
    delikatnie mowiac pomylilo =)

  • 6. Data: 2002-06-26 20:48:22
    Od: "ViRRuS" <v...@p...fm>

    > Niech już oni lepiej zostaną przy teścach sprzętu
    > komputerowego :-))

    Obawiam sie, ze znawcy w _TEJ_ materii mowia - moze lepiej, zeby potestowali
    banki?
    :-)

    V.

  • 7. Data: 2002-06-26 21:38:16
    Od: "Marcin" <N...@b...pl>

    > Obawiam sie, ze znawcy w _TEJ_ materii mowia - moze lepiej, zeby
    potestowali
    > banki?
    > :-)

    Bo tak jest :-)
    Swego czasu wypuścili test płytek CDR. I co wygrało? Odpowiedź: Akoss -
    marka dotąd wręcz nieznana na rynku (polskim), a jeśli komuś znana, to
    uważana za totalny chłam. I co ciekawe przegrały wszelkie Verbatimy, TDK,
    Basf'y i masa innych naprawdę firmowych płytek. :-D

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2002-06-27 06:58:52
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afcicv$q2g$...@n...onet.pl...
    > 1 miejsce Lukas
    > 2 Integrum
    > 3) BSKOnline
    > 4) Fortis
    > 5) e-bank.bph.pl
    > 6) Multi
    >
    > Nie czytalem, kumpel mi dyktuje :)

    Jaka metoda oceny takie wyniki... Przecież punktując odpowiednio
    można uzyskać każde 8-)

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl