  • 1. Data: 2002-06-26 14:03:43
    Temat: [OT] MGR AMRA :)
    Od: "mgr AMRA" <a...@a...com>

    Wlasnie wrocilem :)
    Wszyscy zywi ;))

    1 pytanie z pracy, 1 pytanie nie wiem skad (yyy nie mialem chyba marketingu
    uslug - jedynie marketing uslug transportowych, ale kto tam sprawdzi... :))
    Jakies jeszcze dodatkowe dwa :)

    Praca 5,5, obrona tez, na dyplomie 5ka (hehehe, studiowalem, studiowalem,
    chociaz raz nawet udalo mi sie stypendium haha zawojowac :)

    Reasumujac od dzisiaj jestem mgr Michal Macierzynski.

    Dziekuje za gratulacje, kwiaty, westchnienia od pieknych pan :))))

    P.S. Ewentualne datki zbieram na konta:

    38 1140 2004 0000 3902 0295 2435 (mBank)

    lub

    11 2090 1024 1111 1005 7710 0003 (Inteligo)

    Solennie obiecuje, ze wydam na alkohol, pamietajac o darczyncy :)

    --

    -----
    Amra The Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-26 14:08:51
    Temat: Re: [OT] MGR AMRA :)
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Acha no to mam odpowiedz (patrz wyzej).
    Gratulacje Panie Magistrze!!!
    Wall

  • 3. Data: 2002-06-26 14:15:31
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Ten MGR to pewnie jak najbardziej zasłużony więc...

    GRATULACJE!

    Pozdrawiam - J.

    PS. Pięką panią nie jestem, więc wzdychać nie będę...

  • 4. Data: 2002-06-26 14:22:41
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "mgr AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Reasumujac od dzisiaj jestem mgr Michal Macierzynski.
    >
    > Dziekuje za gratulacje, kwiaty, westchnienia od pieknych pan :))))

    Gratulacje.:)
    Chociaz nie jestem piekna pania - coz, nikt nie jest doskonaly:)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 5. Data: 2002-06-26 14:24:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "mgr AMRA" <
    > Dziekuje za gratulacje, kwiaty, westchnienia od pieknych pan :))))

    gratuluję
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-06-26 14:45:52
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "mgr AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Dziekuje za gratulacje, kwiaty, westchnienia od pieknych pan :))))

    No to wzdycham :-))) GRATULACJE !!!

  • 7. Data: 2002-06-26 15:11:22
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>

> [...]
    marketingu
    > uslug - jedynie marketing uslug transportowych, ale kto tam sprawdzi...
    :))
> [...]
    >
    > lub
    >
    > 11 2090 1024 1111 1005 7710 0003 (Inteligo)
    >
    > Solennie obiecuje, ze wydam na alkohol, pamietajac o darczyncy :)

    Zalapalem sie na pierwszego - gratuluje "mgr"
    Oby tylko w pracy szef nie powiedzial Ci cos w stylu - panie mgr jest pan
    dla mnie za madry i dlatego pana zwalniam.
    To oczywiscie tylko zart ale i takie sytuacje sie zdarzaja.

    Krzysztof Sz.

    w zalaczeniu przelew na alkohol

  • 8. Data: 2002-06-26 15:14:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>