  • 21. Data: 2002-05-23 16:23:49
    Temat: Re: Kłopoty na linii US -> mBank
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > A co by było gdybym jednak zlikwidował drugie konto?

    nic by nie było, przelew wróci do US i wtedy albo sprawdzą nowy numer konta
    albo wyślą pocztą, albo wyślą zawiadomienie, że kasa jest do odbioru w US

    pozdrav
    siepacz

  • 22. Data: 2002-05-23 16:27:44
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Dział ewidencji mówisz? Wezmę słownik inwektyw.

    uważaj z tymi inwektywami bo jest art.226 kk:
    "Kto znieważa funkcjonariusza publicznego albo osobę do pomocy mu przybraną
    podczas lub w związku z pełnieniem obowiązków służbowych,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku. "

    pozdrav

    siepacz

  • 23. Data: 2002-05-23 16:34:25
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Nic się nie bój o US
    > Obywatel ma "zasr***" obowiązek weryfikować, modyfikować, swoje dane w US
    > jeśli coś od niego chce.
    > Jeśli dane są nieprawidłowe, to wina obywatela i żadnych odsetek za zwłokę
    > nie dostanie.
    > Wysłane na złe konto, wrócą do US i sobie poleżą, aż obywatel się nimi
    > zainteresuje.

    a ciekawe jak sobie wyobrażasz żeby US samoistnie interesował się prawie
    dwudziestoma mln podatników? ma co tydzień dzwonić do swoich
    "podopiecznych", żeby dowiedzieć się czy przypadkiem ktoś tam sobie nie
    otworzył nowego konta?
    nie rozwalaj mnie....

    pozdrav
    siepacz

  • 24. Data: 2002-05-23 16:41:28
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Jak już kiedykolwiek wypisałeś NIP-3 to modyfikacje danych bankowych
    > wykonuje się bodajże na druku NIP/B. A tam się zmieści mnóstwo kont do
    > wpisania lub usunięcia.
    taaaa i US będzie ciągnął zapałki na który rachunek zwrócić kaskę....

    > Druk jest ogólny, nieistotne czy osoba fizyczna czy światowy kartel.

    człowieku, zanim zaczniesz ludzi wprowadzać w błąd, zapoznaj się czego
    dotyczą poszczególne formularze NIP, bo NIP-B składa się tylko jako
    załącznik do NIP-1 i NIP-2 a nie NIP-3.
    Poza tym wcale nie jest nieistotne czy formularz składa kartel czy osoba
    fizyczna.
    na początek proponuję zapoznać się z formularzami:
    http://www.mf.gov.pl/podatki/formularze_nip.shtml

    w razie problemów z ich zrozumieniem, proponuję się ograniczyć do samych
    nagłówków poszczególnych formularzy - to powinno w zupełności wystarczyć

    pozdrav
    siepacz

  • 25. Data: 2002-05-23 17:06:39
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "siepacz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > nie rozwalaj mnie....

    Ja ciebie ???
    To chyba nie ze mną miała być polemika.
    Ja nie uważam, że urząd skarbowy pozytywnie interesuje się obywatelem.
    Ja piszę , że obywatel ma dbać o siebie sam

  • 26. Data: 2002-05-23 17:10:39
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > taaaa i US będzie ciągnął zapałki na który rachunek zwrócić kaskę....

    Na dowolny z listy, np. pierwszy. Widzisz jakiś problem ???

    > człowieku, zanim zaczniesz ludzi wprowadzać w błąd, zapoznaj się czego
    > dotyczą poszczególne formularze NIP, bo NIP-B składa się tylko jako
    > załącznik do NIP-1 i NIP-2 a nie NIP-3.

    Jedynie NIP/B do wypełnienia dostałem w swoim US w celu zmiany ilości i
    numerów kont. Urzędniczka idiotka ????

  • 27. Data: 2002-05-23 17:33:05
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Ja ciebie ???
    > To chyba nie ze mną miała być polemika.
    > Ja nie uważam, że urząd skarbowy pozytywnie interesuje się obywatelem.
    > Ja piszę , że obywatel ma dbać o siebie sam

    zwracam honor

    pozdrav
    siepacz

  • 28. Data: 2002-05-23 17:38:44
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Jedynie NIP/B do wypełnienia dostałem w swoim US w celu zmiany ilości i
    > numerów kont.
    wszystko zależy od tego czego od niej zażądałeś i jako kto się rozliczasz:
    zwykła osoba fizyczna czy osoba fizyczna prowadząca działalność, ale jak
    wynika z wcześniejszego postu wypełniałeś NIP-3, więc nie powienieneś
    wypełniać NIPu-B, bo w samym NIP-3 są odpowiednie rubryki związane z numerem
    rachunku bankowego

    >Urzędniczka idiotka ????

    niestety wielce prawdopodobne, ale zgodnie z teorią niekompetencji, ona
    chyba osiągnęła właśnie swój najwyższy stopień niekompetencji

    pozdrav
    siepacz

  • 29. Data: 2002-05-23 17:47:26
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    > wynika z wcześniejszego postu wypełniałeś NIP-3, więc nie powienieneś
    > wypełniać NIPu-B, bo w samym NIP-3 są odpowiednie rubryki związane z

    Chciałem zmienić numer konta do zwrotu podatku osobistego, jak i numery kont
    "firmowych". A zmieniły się, bo banki zmieniły system numeracji, a i
    otwarłem nowe konta. Dostałem do wypełnienia tylko dwa druki NIP/B, osobno
    jako osoba fizyczna , osobno jako spółka. Pani przeklepała to do komputera i
    dla mnie było "po sprawie". rzecz działa się niedawno.

    > niestety wielce prawdopodobne, ale zgodnie z teorią niekompetencji, ona
    > chyba osiągnęła właśnie swój najwyższy stopień niekompetencji

    Może tak jest, a może "mój" urząd z najgorszego w województwie, staje się
    przyjazny dla petenta ???
    Sam po raz pierwszy zobaczyłem miłych urzędników skarbowych, a tak bardzo
    poprzednimi dotychczas gardziłem.:-(
    Po raz pierwszy wizyta w US odbyła się bez pisania "paszkwilu" do
    naczelnika.
    Nie poczytam w tym kwartale jego "rutynowych" przeprosin.

  • 30. Data: 2002-05-23 17:51:13
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Piotr Strycharz napisał(a):

    > Deklaracja nowego konta dodaje je do listy istniejących. Musisz na tym samym
    > formularzu zadeklarować USUNIĘCIE starego konta.

    Tak? To pozwol, ze zacytuje zrodlo:

    "NIP-3 Zgloszenie aktualizacyjne [...]

    B.6 Osobisty rachunek bankowy - [...]
    Na ponizszy rachunek beda dokonywane ewentualne zwroty podatku
    dochodowego: zaznaczenie kwadratu w poz. 61 oznacza rezygnacje przez
    skladajacego z otrzymywania zwrotu podatku dochodowego na rachunek
    osobisty."

    A nizej sa pola do wpisania danych o koncie.
    I tyle. Jeden jedyny rachunek.
    Zwracam uwage na slowo *ponizszy*.

    --
    Artur Fortuna