  • 1. Data: 2002-05-22 11:13:22
    Temat: Potrzebna - Baza numerow rozliczeniowych bankow
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    ... i to dosc pilnie. Bankow i ich oddzialow. Format obojetny.
    Czy da sie to skads sciagnac, gdzies/od kogos kupic, skorzystac,
    etc.?
    Nie chodzi o baze on-line, w ktorej mozna skladac pojedyncze
    zapytania, problem jest w konwersji takiej (calej) bazy do systemu
    zintegrowanego.

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 2. Data: 2002-05-22 11:22:30
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    Użytkownik "Moi" <M...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie chodzi o baze on-line, w ktorej mozna skladac pojedyncze
    > zapytania, problem jest w konwersji takiej (calej) bazy do systemu

    Najlepiej wydobyc ja z KIRu (krajowa izba rozliczeniowa)
    Wydaja oni taka tabele chyba 2 razy w miesiacu.
    Jednem z plikow zawiera numery rozliczeniowe i pelne dane adresowe; pliki w
    formacie tekstowym
    http://www.kir.com.pl
    Tomek

  • 3. Data: 2002-05-22 11:31:02
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    www.kir.pl

    --
    Pete

  • 4. Data: 2002-05-22 21:43:16
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    "Tomasz Kładź" <t...@i...com.pl> napisał
> [...]
    > Wydaja oni taka tabele chyba 2 razy w miesiacu.
    > Jednem z plikow zawiera numery rozliczeniowe i pelne dane adresowe; pliki

    Dzieki za adres.
    Wszystko na to wskazuje, ze i wejsc na serwis www KIR-u da sie
    tylko dwa razy w miesiacu :(
    Probuje od wczesnego popoludnia, pingi nie dochodza, moze lezy...?
    Udala sie komus dzisiaj ta sztuka?

    > Tomek

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 5. Data: 2002-05-22 21:46:05
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    "Pete" <m...@N...bigfoot.com> napisał news:acfvjv$r56$1@news.tpi.pl...

    www.kir.pl

    Chyba jednak www.kir.com.pl, kir.pl nie jest zarejestrowany.
    --
    Pete

    Pozdrawiam,

    Moi

  • 6. Data: 2002-05-23 19:54:07
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    kir.pl nie ma, a www.kir.com.pl istnieje tylko cosik padlo na CA Irysowa :)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 7. Data: 2002-05-24 16:16:40
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

> [...]
    > Nie chodzi o baze on-line, w ktorej mozna skladac pojedyncze
    > zapytania, problem jest w konwersji takiej (calej) bazy do systemu

    Bazy DBF odczyt przez fox pro, rozmiar 1,24MB.
    Przesłać na priva?
    --
    Wanias

  • 8. Data: 2002-05-27 16:02:06
    Od: "Moi" <M...@...pl>

    "Wanias" <w...@U...pl> napisał news:aclp18$ht2$1@serwus.bnet.pl...
    > Bazy DBF odczyt przez fox pro, rozmiar 1,24MB.
    > Przesłać na priva?

    Dzieki, nie pomyslalem, ze moge to sciagnac z HomeBankingu
    Banku Handlowego.

    Pozdrawiam,

    Moi