  • 1. Data: 2002-05-22 12:10:22
    Temat: Kłopoty na linii US -> mBank
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    Razem z tegorocznym PIT-em złożyłem załącznik z nowym numerem konta
    (w mBanku, na sugestię pani z mLinii podałem bez cyfr kontrolnych).
    Mimo to US wysłał mi pieniądze na stare konto.
    Cieszę się, że go nie zlikwidowałem...

    A poważnie, można coś z tym zrobić?

    --
    Artur Fortuna

  • 2. Data: 2002-05-22 12:13:55
    Temat: Re: Kłopoty na linii US -> mBank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 22, 2002 at 12:10:22PM +0000, Artur Fortuna wrote:

> [...]
    > (w mBanku, na sugestię pani z mLinii podałem bez cyfr kontrolnych).
    > Mimo to US wysłał mi pieniądze na stare konto.

    Z US? To jak walka z wiatrakami.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-22 12:39:03
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Fortuna" <f...@p...pole.reply-to.pl> napisał w
    wiadomości news:acg1rd$m5m$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
    > (w mBanku, na sugestię pani z mLinii podałem bez cyfr kontrolnych).
    > Mimo to US wysłał mi pieniądze na stare konto.

    Ja też przekierowałem wszystko ma mBank i już myślałem, że zwrot z US
    zabłądził, a tu po prawie 3 miesiącach zwrot znalazł się na eMaxie. Jak
    widać działa.

    > A poważnie, można coś z tym zrobić?
    Pofatygować się do US i osobiście wyśledzić, gdzie utknął nowy numer konta
    :-). Tam jeden dział nie wie co się dzieje w drugim i trzeba im pomóc :-)).

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 4. Data: 2002-05-22 13:11:44
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > :-). Tam jeden dział nie wie co się dzieje w drugim i trzeba im pomóc
    :-)).

    rozerwać się ????
    granatem ?

  • 5. Data: 2002-05-22 13:35:40
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl> pisze:

> [...]
    > (w mBanku, na sugestię pani z mLinii podałem bez cyfr kontrolnych).
    > Mimo to US wysłał mi pieniądze na stare konto.

    To ja miałem inaczej. Miałem stare konto zgłoszone (BZWBK), ale US użyło
    tylko raz, a w następnych latach i tak przysyłali zwrot pocztą. Potem
    zlozylem nowe zalaczniki z innym bankiem, to mnie wezwali do US i
    zażądali odrębnego formularza do ... likwidacji starego konta, takiego
    samego. Nie umieli odpowiedzieć, dlaczego z tego starego nie korzystali.
    Oczywista bzdura.

    W każdym razie nie wina mBanku.

  • 6. Data: 2002-05-22 16:05:23
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > (w mBanku, na sugestię pani z mLinii podałem bez cyfr kontrolnych).
    > Mimo to US wysłał mi pieniądze na stare konto.

    wszystko zależy od tego co rozumiesz pod pojęciem "załącznik" bo jeżeli był
    to NIP-3 to wszystko w porządku, a jeżeli kartka papieru, to możesz sobie
    czekać aż do......
    Z kolei jeżeli to był faktycznie NIP-3 to po prostu urząd najpierw wprowadza
    do systemów wszystkie dane z PITów w których była nadpłata (jest to logiczne
    bo ma 3 miesiące na zwrot) a potem zajmuje się dopłatami i NIPami. A
    generalnie cos mi się zdaje, że teraz urzędy zajmują się tylko i wyłącznie
    wydawaniem zaświadczeń do ZUSu bo minister pracy zafundował im taki
    bezsensowny "prezent" w połowie kwietnia. Teraz wszystkie ludziki, które
    pobierają zasiłki potrzebują zaświadczeń z US a tam jest właśnie akcja "PIT"
    więc chyba i tak dobrze, że w ogóle już dostałeś nadpłatę ;-))

    pozdrav
    siepacz

  • 7. Data: 2002-05-22 16:15:30
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > :-)).
    >
    > rozerwać się ????
    > granatem ?

    Gdy są nieuprzejme, to można.
    Ja jak na razie żyję w zgodzie z wielce zagubionymi paniami w US i pomagamy
    sobie wzajemnie ;-))).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2002-05-22 16:24:18
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Z US? To jak walka z wiatrakami.

    hehehehe dobre!!! tyle, że jak zajdziesz drogę wiatrakowi to ci się nic nie
    stanie bo śmigłem cię nie dosięgnie, za to jak znajdziesz się na drodze US
    to ci tak przypierd... że nie wstaniesz. pozdrav
    siepacz

  • 9. Data: 2002-05-22 19:53:07
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze o...@p...onet.pl:

    > wszystko zależy od tego co rozumiesz pod pojęciem "załącznik" bo
    > jeżeli był to NIP-3 to wszystko w porządku, a jeżeli kartka papieru,
    > to możesz sobie czekać aż do......

    Święta prawda.

> [...]
    > zaświadczeń z US a tam jest właśnie akcja "PIT" więc chyba i tak
    > dobrze, że w ogóle już dostałeś nadpłatę ;-))

    Tu się nie zgodzę, ponieważ generalnie każdym z tych trzech zagadnień
    zajmują się inne referaty (przynajmniej w moim US tak jest)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 10. Data: 2002-05-22 19:53:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a f...@p...pole.reply-to.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Razem z tegorocznym PIT-em złożyłem załącznik z nowym numerem konta
    > (w mBanku, na sugestię pani z mLinii podałem bez cyfr kontrolnych).

    Za to to bym ją zje&&^&* (przepraszam) ponieważ US'y jak najbardziej
    respektują numery kont z cyframi kontrolnymi.

    > Mimo to US wysłał mi pieniądze na stare konto.
    > Cieszę się, że go nie zlikwidowałem...

    Cóż...

    > A poważnie, można coś z tym zrobić?

    Idź do kierownika dizału ewidencji i dla własnej przyjemności oraz ze
    względu na następne lata zjeb miłą panią. Jeszcze raz przepraszam za
    zdenerwowanie ale denerwują mnie takie sytuacje.

    P.S. Oczywiście konto podałeś na druku NIP-3???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    H. Jackson Brown, Jr.