  • Data: 2014-10-26 21:10:02
    Temat: Re: Klonownca znów sypie Samsungami...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Umiem to policzyć. Dla mnie żadna atrakcja w obliczu tych
    > 30 miesięcy obcowania z Getinem.

    ale mnóstwo ludzi z tego korzysta, tablet kosztuje ok. 450 zł (sieciowe
    sklepy) jak ktoś chce mieć taki sprzęt, ale nie ma gotówki i przy okazji
    zniszczony BIK, zawalone KRD itp... to opcja idealna

    ta przyjemność kosztuje albo 12,98 zł/m-c albo 22,97 zł (jeżeli nie
    spełnia się warunków)

    trzeba doliczyć 2,99 zł za kartę debetową

    --
    pozdrawiam
    RobertS