  • Data: 2014-10-26 23:00:28
    Temat: Re: Klonownca znów sypie Samsungami...
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rozumiem. Mnie by się nie chciało pilnować tych warunków
    > dla 150zł. Może gdyby płacili mi za obcowanie z tym interfejsem :-)
    > A jak się nie spełnia warunków, to jest 30x23zł czyli prawie 700zł.
    > Niezwykle atrakcyjne.

    spełniasz 2 warunki (wpływ 1000 zł i 2 operacje kartę) i dostajesz
    tablet, bez badania zdolności kredytowej itp... cyrków

    a jak ktoś ma kilku komorników na karku to myślisz, że kolejny tytuł
    zrobi mu różnicę? co 2 tablety dostanie (gratis) to jego

    podejrzewam, że wielu którzy się na to decydują nigdy żadnej opłaty za
    konto czy kartę nie zapłaci

    prawie 700 zł? nawet gdyby wyszło 1700 zł to i tak dla ww. nie ma to
    znaczenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS