  • 1. Data: 2002-11-04 22:39:24
    Temat: Kłamliwy bankomat
    Od: "Stefano Glivinetti" <g...@w...pl>

    Szanowni! Oto historia:

    Klient PKO BP miał na koncie 400 zł. Udał się do bankomatu, aby
    wypłacić 200 zł. Bankomat stwierdził, że "operacja nie może być
    zrealizowana". Klient zatem udał się do banku, aby wyjąć pieniądze
    ustnie. Okazało się, że bankomat wysłał do banku info, że owe 200 zł
    wypłacił. Klient napisał reklamację i ma czekać dwa tygodnie.

    Pytanie brzmi:
    1. Czy ktoś ma podobne doświadczenia?
    2. Jeśli tak, to jak się historia zakończyła?
    3. Czy na grupie prowadzono na ten temat jakieś wątki (trochę
    prześledziłem, ale nie wszystko)?

    --
    Stefano Glivinetti ICQ:171126761 GG: 1421011
    GS/SS/MU/CS d- s: a- C++ UH W+ N+++ tv-- b+++ e>+ r++

  • 2. Data: 2002-11-04 22:45:55
    Temat: Re: Kłamliwy bankomat
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Stefano Glivinetti" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustnie. Okazało się, że bankomat wysłał do banku info, że owe 200 zł
    > wypłacił. Klient napisał reklamację i ma czekać dwa tygodnie.

    Tak

    > 2. Jeśli tak, to jak się historia zakończyła?

    Dobrze sie skonczla :-) Bankomat zrobil blokade na kwote ktora chciales
    wyplacic, zniknie ona po tygodniu.

    > 3. Czy na grupie prowadzono na ten temat jakieś wątki (trochę
    > prześledziłem, ale nie wszystko)?

    Prowadzono, i to dosyc czesto.

    Pozdr. Michal

  • 3. Data: 2002-11-05 07:22:32
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl>

    > Dobrze sie skonczla :-) Bankomat zrobil blokade na kwote ktora chciales
    > wyplacic, zniknie ona po tygodniu.

    To zależy:
    1. Jeśli została tylko zablokowana kwota na rachunku, to faktycznie po kilku
    dniach zostanie ona odblokowana, reklamacja może to tylko przyspieszyć.
    2. Jeżeli rachunek został obciążony, to nic samo się nie zrobi. Koniecznie
    trzeba złożyć reklamację :(

    JarekB

  • 4. Data: 2002-11-05 14:20:39
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Stefano Glivinetti" <g...@w...pl> wyznał(a):
    > Pytanie brzmi:
    > 1. Czy ktoś ma podobne doświadczenia?
    > 2. Jeśli tak, to jak się historia zakończyła?
    > 3. Czy na grupie prowadzono na ten temat jakieś wątki (trochę
    > prześledziłem, ale nie wszystko)?

    mi zdarzyła się podobna historia, tyle że nie z PKO, tylko z Lukasem i
    nie z bankomatem, ale przy płatności kartą w sklepie. tutaj link:
    http://groups.google.com.pl/groups?q=group:pl.biznes
    .banki+author:Dawid+Lorenz&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang
    =pl&selm=8sdvPVuTDtQ%2B%3DNaFNcwnw086AnJU%404ax.com&
    rnum=3

    dodam jeszcze tylko, że po kilku dniach kasę odblokowano.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 5. Data: 2002-11-05 19:13:47
    Od: "MIJO.PL" <m...@m...pl>

    Niech sie cieszy ze bedzie to trwalo tylko 14 dni :-))

    MIREK
    www.mijo.pl
    - Logosy
    - SMSy Graficzne i Animowane