  • 11. Data: 2012-07-04 11:46:08
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.07.2012 11:43, lolekanabolek pisze:
    > chyba trochę więcej, bo 1005, tyle zostało ofert sprzedanych na
    > gruoponie, ciekawe czy rzeczywiście mają nadwyżkę czy też kto pierwszy
    > ten lepszy

    Kwestia tego jak beda rozpatrywac wnioski ;)

    > z drugiej strony od momentu pojawienia się topicu na pbb oferta z
    > kindlem w mgnieniu oka się rozeszła ;-))

    Ja zakladam calej rodzinie od rana ;) Jak zobaczyli mojego kindla z
    ostatniej promocji to nagle wszyscy chca. A 200 zl za jedna polecona
    osobe to cos jednak jest.

  • 12. Data: 2012-07-04 12:00:33
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 11:45, krzysztofsf pisze:
    > On 4 Lip, 11:43, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:
    >

    > Zapewne rownoczesnie zatwierdzono kilka wnioskow.
    > Sadze, ze czesc osob nie bedzie sie kwalifikowala - tak wiec "kindlow"
    > wystarczy.

    cześć osób też może się nie kwalifikować dochodowo pod KK

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2012-07-04 12:32:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lip, 11:33, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    miesiąc.http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBan
    k/7623343?nlp=&CID=PL_CRM...

    > Kicha - mam w systemie zastrzezona KK z ktorej zrezygnowalem kilka
    > miesiecy temu - tak wiec nie lapie sie na warunki promocji - brak kart
    > glownych w okresie od 1-4 lipca :(

    Ale zaszyli - to rok wstecz obowiazuje....
    Wszystkie rezygnacje tegoroczne nie lapia

    "W Promocji moga wziac udział pełnoletnie osoby fizyczne, które od 1
    lipca 2011 roku do 4
    lipca 2012 roku nie były posiadaczami głównymi Dadnej karty kredytowej
    w mBanku,"

  • 14. Data: 2012-07-04 15:16:32
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 04.07.2012 o 11:33 krzysztofsf <k...@w...pl> pisze:

    > Kicha - mam w systemie zastrzezona KK z ktorej zrezygnowalem kilka
    > miesiecy temu - tak wiec nie lapie sie na warunki promocji - brak kart
    > glownych w okresie od 1-4 lipca :(

    A karta to zapis w systemie czy plastik? Dla mnie zapis w systemie nie
    jest karta, bo nie mozna jej uzyc. Jest to co najwyzej przyznany limit
    kredytowy...

    MK

  • 15. Data: 2012-07-14 20:30:13
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 09:59, radar pisze:

    > Czytał ktoś regulaminy? Po stronie kosztów wychodzi mi 5zł za grupon i
    > 10zł za wydanie karty. Co z zamknięciem?

    a propo 10 zeta za wydanie karty
    23 lipca zmieniają TOiP i nie ma już opłaty za wydanie karty

    --
    pozdrawiam
    Marcin