  • 1. Data: 2009-01-22 18:20:01
    Temat: Killer - ile kosztuje klient ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Killer z 10-tką wciąż do namierzenia w sklepie z lokatami Banku Pocztowego
    22-1-2009
    Od wprowadzenia internetowej Killer Lokaty do oferty Banku Pocztowego minęły
    już prawie 2 miesiące. Przez ten czas na stronie www.lokaty-online.pl Killer
    namierzony został przez ponad 3700 Klientów, którzy zdeponowali na lokacie
    środki o łącznej wartości blisko 24 mln zł.

    Ci, którzy jeszcze nie zdążyli skorzystać z tej doskonałej oferty, wciąż
    mogą to zrobić. Wystarczy w sklepie z lokatami on-line Banku Pocztowego
    wybrać Killer Lokatę. Resztę, 10% na 10 dni, załatwi za Nas Killer!

    Najważniejsze cechy Killer Lokaty:

    a.. Oprocentowanie: 10% w skali roku
    b.. Okres min: 10 dni
    c.. Minimalna kwota: 1 000 PLN
    d.. Dostęp: 100% przez Internet
    e.. Lokata dla każdego - nie musisz być Klientem Banku Pocztowego, by po
    nią sięgnąć

    Zalozylem, ze polowa z 3700 klientow nie korzystala wczesniej z uslug
    Pocztowego, przez cala akcje srednio mieli saldo 12 mln i 'przeplacili' na
    depozytach ok 3 pp. Wychodzi, ze za nowego klienta zaplaciliby 32zl, czyli
    tanio jak barszcz ;).

    MK

  • 2. Data: 2009-01-22 18:37:25
    Temat: Re: Killer - ile kosztuje klient ;)
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

> [...]
    > Pocztowego, przez cala akcje srednio mieli saldo 12 mln i 'przeplacili'
    > na depozytach ok 3 pp. Wychodzi, ze za nowego klienta zaplaciliby 32zl,

    Pod warunkiem, ze klient skorzysta jeszcze z innych uslug Pocztowego,
    na ktorych zarobi bank:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2009-01-22 18:47:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message

    > Pod warunkiem, ze klient skorzysta jeszcze z innych uslug Pocztowego,
    > na ktorych zarobi bank:)

    A jak sadzisz, po co sa te obligatoryjne zgody przy wypelnianiu wniosku?
    Teraz wszystko w rekach marketingu zeby przygotowac dobra oferte x-sell.

    MK

  • 4. Data: 2009-01-22 23:42:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jak sadzisz, po co sa te obligatoryjne zgody przy wypelnianiu wniosku?

    jakie obligatoryjne zgody?

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 5. Data: 2009-01-23 08:01:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    > jakie obligatoryjne zgody?

    MK

  • 6. Data: 2009-01-23 09:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    myle sie czy takie praktyki sa nielegalne?
    P.S. W dominecie ostatnio mowiono mi bardzo podobnie ale jakos udało sie
    jednak ustalic z centrala ze jednak nie trzeba sie zgadzac.

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 7. Data: 2009-01-23 10:50:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > myle sie czy takie praktyki sa nielegalne?

    IMHO nie ma w tym nic nielegalnego. Mozesz dac zgode i skorzystac z promocji
    lub nie dawac i nie korzystac. Zawsze tez mozesz zgode cofnac. Trzeba do
    jego jednak wykonac dodatkowa aktywnosc i zapewne wiele osob to sobie
    odpusci, mimo ze gdyby mieli opcja to by takiej zgody nie wydali.

    > P.S. W dominecie ostatnio mowiono mi bardzo podobnie ale jakos udało sie
    > jednak ustalic z centrala ze jednak nie trzeba sie zgadzac.

    Sprobuj to wytlumaczyc formularzowi na WWW :).

    MK

  • 8. Data: 2009-01-23 12:12:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > cofnac. Trzeba do jego jednak wykonac dodatkowa aktywnosc i zapewne
    > wiele osob to sobie odpusci, mimo ze gdyby mieli opcja to by takiej

    gdzies mi sie obiło o uszy ze jest nielegalne, ale oczywiscie moge sie
    mylic.

    > Sprobuj to wytlumaczyc formularzowi na WWW :).

    chcesz powiedziec ze ty nie rozmawiasz ze swoim komputerem? ;-)

    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 9. Data: 2009-01-23 19:19:31
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > A jak sadzisz, po co sa te obligatoryjne zgody przy wypelnianiu wniosku?
    > Teraz wszystko w rekach marketingu zeby przygotowac dobra oferte x-sell.

    To, ze bank przygotuje oferte i ja przesle nie znaczy wcale, ze
    z niej skorzystam. 3700 osob nie robi jakos wrazenia
    jezeli chodzi o liczbe klientow. Zwlaszcza, ze niewiele
    da sie o tych ludziach powiedziec. Nawet nie wiadomo
    czy sa zamozni (w koncu maksimum na lokacie
    to tylko 10 000 PLN).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2009-01-23 19:55:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > da sie o tych ludziach powiedziec. Nawet nie wiadomo
    > czy sa zamozni (w koncu maksimum na lokacie

    Taaaa... a ile da sie powiedziec o klientach z bazy Acxiom? Sadzisz, ze
    Pocztowy celuje w klientow zamoznych?
    Ja na podstawie tej akcji znalbym plec, miejsce zamieszkania, wiek, to ze
    jest to klient ktory ma oszczednosci, w jakim banku posiada rachunek itp.
    IMHO to jest bardzo duzo. 3700 przez 2 m-ce to calkiem porzadna liczba,
    zwlaszcze, ze nie bylo jakiejs oszolamiajacej akcji marketingowej...

    BTW. Dzis dostalem mailing od Pocztowego. Probuja sprzedaz konto
    oszczednosciowe...

    MK