  • 1. Data: 2009-01-22 15:01:18
    Temat: HSBC rozważa likwidację banku w Polsce...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    ...jako spółki akcyjnej i przekształcenie go w oddział banku
    londyńskiego. Czy ktoś słyszał coś więcej na ten temat ?

  • 2. Data: 2009-01-23 12:39:54
    Temat: Re: HSBC rozważa likwidację banku w Polsce...
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    ...jako spółki akcyjnej i przekształcenie go w oddział banku
    londyńskiego. Czy ktoś słyszał coś więcej na ten temat ?3

    A jakie to ma znaczenie dla nas przeciętnych kredytobiorców/lokatodawców?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-23 12:45:41
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    ...jako spółki akcyjnej i przekształcenie go w oddział banku
    londyńskiego. Czy ktoś słyszał coś więcej na ten temat ?

    Nie słyszałem ale sądzę, że nic im to nie pomoże. Ich podejście do
    bankowości detalicznej się w PL nie sprawdziło (nie byli w stanie zagrozić
    na poważnie Lukasowi, Eurobankowi czy Sygmie). Mogą przedłużać tu swoją
    agonię, jeśli czują w tym jakiś interes powiązany zapewne z transferem
    zysków.

    marekz

  • 4. Data: 2009-01-23 13:12:46
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 23 sty 2009 o 13:39 GMT, kris napisał(a):

    > ...jako spółki akcyjnej i przekształcenie go w oddział banku
    > londyńskiego. Czy ktoś słyszał coś więcej na ten temat ?3
    > A jakie to ma znaczenie dla nas przeciętnych kredytobiorców/lokatodawców?

    HSBC to tez bardzo atrakcyjne fundusze inwestycyjne

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Przychodzi baba do architekta: ]
    [ Ekg: #3781111 ][ - Pani chce sie budowac? ]

  • 5. Data: 2009-01-23 13:56:09
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > ...jako spółki akcyjnej i przekształcenie go w oddział banku
    > londyńskiego. Czy ktoś słyszał coś więcej na ten temat ?

    A nie odwrotnie? Jakiś czas temu dostałem od nich pismo,
    ża mają zamiar otworzyć "polski" bank i cośtam cośtam.
    Umowę zawierałem z londyńskim bankiem.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 6. Data: 2009-01-23 18:57:12
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Sty, 14:56, Piotr Auksztulewicz <w...@h...net> wrote:

    > A nie odwrotnie? Jakiś czas temu dostałem od nich pismo,
    > ża mają zamiar otworzyć "polski" bank i cośtam cośtam.
> [...]

    Przypadkowo isłyszałem rozmowe na ten temat, stąd moje pytanie. A na
    marginesie: na umowie o kartę jest dokładnie odwrotne zastrzeżenie -
    likwidacja SA i prrzeniesienie praw z umowy na oddział plc.

  • 7. Data: 2009-01-24 09:22:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" glcds8$bmn$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Mogą przedłużać tu swoją agonię, jeśli czują w tym
    > jakiś interes powiązany zapewne z transferem zysków.

    Transferem dokąd?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-01-24 13:57:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:glf5hi$9sb$5@inews.gazeta.pl...

    > Transferem dokąd?

    Poza PL.

    Z kartami im nie wyszło, ale drogich kredytów gotówkowych trochę
    nasprzedawali.

    marekz

  • 9. Data: 2009-01-24 14:55:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Z kartami im nie wyszło, ale drogich kredytów gotówkowych trochę
    > nasprzedawali.

    BTW czy mozna kupic jeszcze normalna wersje MC z HSBC, czy teraz tylko IKEA
    i Premier? Odkladalem, odkladalem i jeszcze zabraknie w mojej kolekcji karty
    HSBC ;).

    MK

  • 10. Data: 2009-01-24 16:39:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > ...jako spółki akcyjnej i przekształcenie go w oddział banku
    > londyńskiego. Czy ktoś słyszał coś więcej na ten temat ?

    Swoja droga, nie wiem po co dokladnie te banki utrzymuja tu swoje
    filie jako spolki zalezne, zamiast oddzialow bankow z UE.

    Kiedys sie nie dalo inaczej, ale od pewnego czasu juz sie da.

    Inercja pewnie.
    --
    Krzysztof Halasa