  • 11. Data: 2009-01-23 21:22:28
    Temat: Re: Killer - ile kosztuje klient ;)
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    news:gld7c1$al7$1@news.wp.pl...

    > Taaaa... a ile da sie powiedziec o klientach z bazy Acxiom? Sadzisz, ze
    > Pocztowy celuje w klientow zamoznych?
    > Ja na podstawie tej akcji znalbym plec, miejsce zamieszkania, wiek, to ze
    > jest to klient ktory ma oszczednosci, w jakim banku posiada rachunek itp.

    No wlasnie. Czyli klienci maja juz konto. Wiec trzeba im bedzie
    zaoferowac duzo lepsze warunki niz w banku w ktorym juz
    maja konto bo dla ulamka punktu procentowego niewiele
    osob zmieni bank.

    > IMHO to jest bardzo duzo. 3700 przez 2 m-ce to calkiem porzadna liczba,
    > zwlaszcze, ze nie bylo jakiejs oszolamiajacej akcji marketingowej...
    >
    > BTW. Dzis dostalem mailing od Pocztowego. Probuja sprzedaz konto
    > oszczednosciowe...

    Zakladajac optymistycznie, ze co dziesiaty dostajacy taki mailing
    zalozy konto to bedzie 370 osob. W skali banku dzialajacego
    w calym kraju liczba raczej bez znaczenia.
    Sam dostaje z bankow jakies oferty na maila, zwykla
    poczta, telefonicznie czy w serwisach transkacyjnych
    i w przytlaczajacej wiekszosci przypadkow nic z tego
    nie wynika.

    IMHO Killer powstal po to by tanim kosztem wypromowac marke Pocztowego.
    Dzieki tej lokacie o Pocztowym zaczeto pisac w zestawieniach lokat,
    na forach czy chocby i tutaj na grupie. Ile postow bylo o Pocztowym
    przed Killerem?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2009-01-23 22:10:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message

    > No wlasnie. Czyli klienci maja juz konto. Wiec trzeba im bedzie
    > zaoferowac duzo lepsze warunki niz w banku w ktorym juz
    > maja konto bo dla ulamka punktu procentowego niewiele
    > osob zmieni bank.

    A niby dlaczego ma natychmiast zmieniac? Wystarczy, ze otworzy drugie konto.
    Z osob ktore korzystaja z uslug bankot to juz chyba niewiele ma tylko jedno
    konto. Jak wiem z jakich produktow korzystaja moi potencjalni klienci to
    latwiej mi przygotowac dla nich oferte.

> [...]
    > poczta, telefonicznie czy w serwisach transkacyjnych
    > i w przytlaczajacej wiekszosci przypadkow nic z tego

    A skad przekonanie, ze na mailingu sie skonczy?

> [...]
    > Dzieki tej lokacie o Pocztowym zaczeto pisac w zestawieniach lokat,
    > na forach czy chocby i tutaj na grupie. Ile postow bylo o Pocztowym

    No prosze tylko 3700 klientow i w niektorych kregach sie zrobilo glosno. No,
    ale pewnie ty bys mial efektywniejszy pomysl na pozyskanie nowych klientow
    ;)

    MK