  • 1. Data: 2005-02-09 01:56:09
    Temat: Kilka kart kredytowych
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Witam grupowiczów!

    Mam nastepujace pytanie. Jaka jest mozliwosc uzyskania kilku kart kredytowych w
    różnych bankach. Chodzi mi o problem sprawdzania zdolności kredytowej. Przy
    składaniu wniosków bank wymaga wyszczególnienia obciążeń kredytowych (w tym kart
    posiadanych w innych bankach). W jaki sposób weryfikowana jest prawdziwość
    podanych tam danych? Czy bank moze w ogóle to zweryfikować? Czym ryzykuje
    pomijajac fakt posiadania kart(y) w innych(m) bankach(u)?

    Pozdrawiam i z góry wielkie dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-02-09 02:35:19
    Temat: Re: Kilka kart kredytowych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin wrote:
> [...]
    > podanych tam danych? Czy bank moze w ogóle to zweryfikować? Czym ryzykuje
    > pomijajac fakt posiadania kart(y) w innych(m) bankach(u)?

    Wiekszość banków fakt posiadania przez ciebie karty kredytowej umieszcza
    w BIK. Biurze Informacji Kredytowej. Są tam też informacje o wszelkich
    udzielonych ci kredytach, ilości kwoty pozostałej do spłacenia, i zwykle
    informacje o niesolidności kredytobiorcy.
    Możesz raz na pół roku dostać wyciąg z informacji przechowywanych w BIK.
    www.bik.pl

    A wracając do tematu. Każdy bank może zajrzeć do twojego konta w bik i
    jak stwierdzi, że masz kartę której nie wymieniłeś to może ci odmówić
    wydania następnej.
    Czym ryzykujesz. Niczym. Tym, że bank ci nie da karty i tyle.
    Najlepiej zacznij od wyciągnięcia informacji o sobie z BIK. Będziesz
    wiedział co tam jest, a czego nie ma.

  • 3. Data: 2005-02-09 18:17:33
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > www.bik.pl