  • 11. Data: 2006-03-14 09:45:50
    Temat: Re: Kazda karta kredytowa BZ WBK za 0zl.
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    > Paniowie. To jakjuż takie tajemnice zdradzacie,. ;) to napiszcie jak tego

    ;)

    hmm proponuje nierozpiswac sie za bardzo na ten temat bo jeszcze zmienia
    zasady a po co? :)

    btw na Boze Narodzenie niezle mnie zaskoczyli bo przyslali mi b.fajny
    plecak kurierem 'w podziekowaniu za odnowienia karty' (...) (btw karte
    odnawiam w maju) to dopiero bank :)

    Łukasz
    Tarnow
    Clie NR70 | SE T610

  • 12. Data: 2006-03-14 10:04:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    boa wrote:[...]

    > btw na Boze Narodzenie niezle mnie zaskoczyli bo przyslali mi b.fajny
    > plecak kurierem 'w podziekowaniu za odnowienia karty' (...) (btw karte
    > odnawiam w maju) to dopiero bank :)

    A mi nic :-(
    KJ

  • 13. Data: 2006-03-14 10:59:52
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Maciej Loret wrote on 2006-03-13 16:45:
    > Paniowie. To jakjuż takie tajemnice zdradzacie,. ;) to napiszcie jak tego
    > dokonać. Zadzwonić przed wznowieniem i im zaproponować, że przenoszę się do
    > konkurencji chyba, że nie będę musiał płacić opłaty rocznej?
    Ja po prostu poszedłem do oddziału i powiedziałem, że chcę złożyć
    wniosek o zamknięcie karty. Więc oni, że mogą mi obniżyć o połowę opłatę
    roczną. Ja na to że dalej chcę i mogę nie oddawać karty jak nic nie będę
    płacił. Telefon (ich) do doradców karcianych, rozmowa i info że będę
    miał kartę za darmo pod warunkiem dokonania w ciągu miesiąca czy dwóch
    minimum 4 czy 6 transakcji.

    Pozdrawiam
    Michał M

    ps. akurat miałem zamiar ją zlikwidować, ale skoro została bez opłaty
    rocznej to mam dalej

  • 14. Data: 2006-03-14 15:56:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja po prostu poszedłem do oddziału i powiedziałem, że chcę złożyć
    > wniosek o zamknięcie karty.

    cut

    Dziękuję. A plecak to mogą sobie ... odkupić ode mnie za 1PLN w promocji...
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret