  • 1. Data: 2006-03-09 07:31:36
    Temat: Kazda karta kredytowa BZ WBK za 0zl.
    Od: e...@w...pl

    Witam serdecznie grupowiczów !

    Otóż chciałem się podzielić kilkoma przemyślenia nt. promocji
    kart kredytowych BZ WBK za 0zł :
    1) Istnieją dwa ubezpieczenia z których jak najszybciej nalezy
    zrezygnować, kwoty polis to kilka tys.zł, z pewnością nie pokryją
    więc strat posiadacza karty typu Gold a może nawet Silver. Opłaty za
    te ubezpieczenia są drakońskie m.in. procent salda karty i podobne
    sprawy. Smaczku dodaje fakt, ze firmy ubezpieczające są raczej z puli
    nieznanych np. AIG i inne podobne....
    2) Jeśli chcemy podarować naszemu dziecku karte dodatkową to nie
    jest to dobrym pomysłem, ponieważ cały limit kredytowy będzie
    współużytkowany przez karte główną i dodatkową. A więc np. 20
    tys razem dla karty głównej i dodatkowej ! Nie ma możliwości
    ustawienia mniejszych limitów. Nie ma znaczenia rodzaj karty czy jest
    to Silver czy Gold ponieważ dostępny limit kredytowy jest do
    trzykrotności zarobków.....
    3) Dodatkowo bardzo nie podoba mi się, iż bank chce bardzo dużo o
    mnie wiedzieć informacji, które nie powinny nikogo interesować m.in.
    stan cywilny, wspólność majątkowa, zamieszkiwany lokal (blok,
    bliźniak, itd).

    Czy ktokolwiek posiada jakieś doświadczenia z promocją "Karta
    kredytowa za 0zl" w BZ WBK ?
    Zastanawiam się nad wzięciem karty i chętnie przeczytam uwagi w tym
    temacie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-03-09 08:47:47
    Temat: Re: Kazda karta kredytowa BZ WBK za 0zl.
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 8 Mar 2006 23:31:36 -0800, e...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > te ubezpieczenia są drakońskie m.in. procent salda karty i podobne
    > sprawy. Smaczku dodaje fakt, ze firmy ubezpieczające są raczej z puli

    AIG to nie jest nieznana firma, ale faktycznie z ubezpieczeń pewnie warto
    zrezygnować. A jak dają za 0 zł, to na czymś próbują sobie odbić.

> [...]
    > mnie wiedzieć informacji, które nie powinny nikogo interesować m.in.
    > stan cywilny, wspólność majątkowa, zamieszkiwany lokal (blok,

    Oceniają Twoją zdolnośc kredytową. Sa oferty, w których wkładasz na lokatę
    tyle, ile ma być limit KK i bank wtedy o nic nie pyta (prawie).

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2006-03-09 14:14:50
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    Michał Dąbrowski <d...@S...pl> napisał(a):

> [...]

    > AIG to nie jest nieznana firma, ale faktycznie z ubezpieczeń pewnie warto
    > zrezygnować. A jak dają za 0 zł, to na czymś próbują sobie odbić.

    AIG nieznane? To chyba tak jakby obywatel USA mówił, że PZU jest mało znaną
    firmą ubezpieczeniową.

  • 4. Data: 2006-03-09 14:36:34
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 9 Mar 2006 14:14:50 +0000 (UTC), miecznik napisał(a):

    > AIG nieznane? To chyba tak jakby obywatel USA mówił, że PZU jest mało znaną
    > firmą ubezpieczeniową.

    A teraz z polskiego na nasze poproszę, bo nie zrozumiałem żaluzji...

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2006-03-10 10:51:57
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    e...@w...pl napisał(a):

    > Czy ktokolwiek posiada jakieś doświadczenia z promocją "Karta
    > kredytowa za 0zl" w BZ WBK ?
    > Zastanawiam się nad wzięciem karty i chętnie przeczytam uwagi w tym
    > temacie.

    bralem w promocji za 30zl chyba 4 lata temu
    bardzo polecam ta karte, mialem rozne karty a ta jest pierwsza z ktorej
    jestem b. zadowolony
    sa dosyc elastyczni szczgolnie jesli chodzi o oplaty roczne ;)

    Łukasz

  • 6. Data: 2006-03-10 11:13:31
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > bralem w promocji za 30zl chyba 4 lata temu
    > bardzo polecam ta karte, mialem rozne karty a ta jest pierwsza z ktorej
    > jestem b. zadowolony
    > sa dosyc elastyczni szczgolnie jesli chodzi o oplaty roczne ;)

    A to prawda, ja mam kredytówkę w BZWBK chyba od 5 lat i jeszcze ani grosza
    nie zapłaciłem za wydanie/wznowienie karty :))
    oczywiście musza być przyzwoite obroty na karcie

  • 7. Data: 2006-03-12 19:00:32
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A to prawda, ja mam kredytówkę w BZWBK chyba od 5 lat i jeszcze ani
    > grosza nie zapłaciłem za wydanie/wznowienie karty :))
    > oczywiście musza być przyzwoite obroty na karcie

    Czy 2,5-3kPLN miesięcznie od parunastu/parudziesięciu miesięcy wystarczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2006-03-13 08:20:50
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Czy 2,5-3kPLN miesięcznie od parunastu/parudziesięciu miesięcy wystarczy?

    wystarczy mniej, nawet mniej niz w przypadku KK mbanku, to taka cicha
    tajemnica poliszynela, oferta mbanku czy bph to po prostu nadazanie za
    konkurencja. Tak naprawde to KK powinny byc za darmo bo na nich bank
    najwiecej zarabia.

  • 9. Data: 2006-03-13 08:41:11
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Czy 2,5-3kPLN miesięcznie od parunastu/parudziesięciu miesięcy wystarczy?

    ja miałem ok 1000 zł miesięcznie i od razu wznawiali za darmo bez żadnych
    dyskusji

  • 10. Data: 2006-03-13 15:45:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > ja miałem ok 1000 zł miesięcznie i od razu wznawiali za darmo bez
    > żadnych dyskusji

    Paniowie. To jakjuż takie tajemnice zdradzacie,. ;) to napiszcie jak tego
    dokonać. Zadzwonić przed wznowieniem i im zaproponować, że przenoszę się do
    konkurencji chyba, że nie będę musiał płacić opłaty rocznej?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret