  • Data: 2023-06-05 14:01:32
    Temat: Re: Kasy w bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 13:36:26 UTC+2 Trybun napisał(a):
    > Czy banki zrezygnowały definitywnie z skarbców? Łażę od rana po
    > Konińskich bankach i próbuję zainwestować torbę pieniędzy. Jak na razie
    > wszędzie odmowa - interesuje je tylko przelew.

    Tak łazisz z kupą kasy w saszecie? I piszesz o tym w necie?
    No to sobie pewnie już sobie nie popostujesz...
    Kiedyś byłem w aliorze i przyszedł kolo z 80k euro w saszecie.

    A tak na poważnie to w bankach nie ma kasy?
    Hmm, w aliorze to tak, mbanku - hmm, nie wiem, kiedyś były takie z kasą
    i bez kasy, ale teraz w ogóle poznikały, citka nie masz (a plecaki kasy ludzie z
    oddziału
    w galmoku wynoszą), ale skarbonka i żubr to chyba wszędzie maja, milek też, francuz
    chyba też.

    Swoją drogą - co to może być za inwestycja w banku?
    Są jeszcze wpłatomaty jak ktoś ma mocne nerwy ;>
    Ale tam też można się natknąć na anty-pranie kasy.