  • Data: 2023-06-07 17:51:06
    Temat: Re: Kasy w bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 czerwca 2023 o 16:34:02 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > Okazuje się że w niektórych jeszcze są kasy. Udało mi się wpłacić
    > gotówkę na lokatę. Santander Consumer to ten bank. Sama operacja trwała
    > prawie trzy godziny, na czas liczenia i "wprowadzania gotówki do
    > systemu" zamknęli cały oddział, a szło im to wszystko jak krew z nosa.
    > Ale jest nauczka na przyszłość że czasy operowania większą gotówką w
    > bankach to już historia.

    A tam zaraz "bank", to raczej banczek.
    Ciekawe, co będzie jak się lokata skończy, chyba że odnawialną założyłeś,
    ale czy sprawdziłeś, jaki będzie % po odnowieniu, bo ładny to zwykle
    jest tylko "dla nowych klientów".
    Inna sprawa, żeś załatwił sprawę w najmniej spodziewanym banku,
    santander consumer to jest "od kredytów", co prawda lokaty też mają, ale RORów nie.
    To naprawdę w Koninie nie ma santandera, milka czy bnp paribas?
    Inna sprawa czy dostałbyś tam jakikolwiek sensowny %,
    bo pewnie do żubra czy skarbonki pewnie mógłbyś wpłacić bez problemu
    (nie licząc postania w kolejce z emerytami - a na zamknięcie oddziału
    to by nie było co liczyć, dziadki zlinczowałyby i ciebie i obsługę laskami ;),
    ale stałbyś się karmicielem inflacji w pełnym wymiarze - a nie tylko połowicznym
    (oficjalnie).