  • 1. Data: 2002-03-03 20:40:42
    Temat: Kasacja samochodu a kredyt PKO BP SA
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    Jak się zachowa bank PKO BP SA kiedy PZU uzna szkodę powstałą w
    wypadku
    samochodowym za nieoplacalną do naprawy z polisy AC ?
    Samochód zakupiony 2 lata temu na kredyt w w/wym. banku.
    Cesja polisy na rzecz banku. Wartość niespłaconego kredytu przewyższa
    wartość
    samochodu wg polisy AC. Czy ktoś miał może podobne doświadczenia?

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl
    +48501549509

  • 2. Data: 2002-03-05 20:19:32
    Temat: Re: Kasacja samochodu a kredyt PKO BP SA
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > wartość
    > samochodu wg polisy AC. Czy ktoś miał może podobne doświadczenia?

    Imho bank połozy łapę na AC i każe sobie spłacić pozostałą część kredytu.
    Jakby na tą pozostałą część kredytu chcieli jakieś dodatkowe zabezpieczenie,
    to bym się wypiął.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-03-06 06:07:45
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Imho bank połozy łapę na AC i każe sobie spłacić pozostałą część kredytu.
    > Jakby na tą pozostałą część kredytu chcieli jakieś dodatkowe
    zabezpieczenie,
    > to bym się wypiął.

    PZU w przypadku uznania naprawy za nieopłacalną oddaje wrak samochodu
    i pewna kwotę pieniędzy wynikającą z różnicy wartości przed szkodą i po.
    Bank weźmie wrak???
    Kredyt jest jeszcze dodatkowo zabezpieczony wekslem in blanco.

    --
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-03-06 12:24:28
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "bellboy" <b...@h...pl> wrote in message

> [...]
    > Bank weźmie wrak???
    > Kredyt jest jeszcze dodatkowo zabezpieczony wekslem in blanco.

    Należy chyba rozpocząć od sprawdzenia czy uznanie
    naprawy za nieopłacalną jest uzasadnione.

    Ostatnio kolega miał podobny przypadek
    (na szczęście z OC sprawcy) i pierwsza
    "wycena" była właśnie "nie opłaca się naprawiać - handluj Pan złomem"
    Po wymianie pism kwota odszkodowania wzrosła :-).
    (W przypadku AC "walka" może być trudniejsza).

    BAH

    Jak liczą wartość po ? (cena części)
    Czy przed też tak liczyli ? :-))

  • 5. Data: 2002-03-06 13:22:52
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > "bellboy" <b...@h...pl> wrote in message

    > kredytu.

    > Należy chyba rozpocząć od sprawdzenia czy uznanie
    > naprawy za nieopłacalną jest uzasadnione.

    Tyle wiem, pytałem jak sie w takiej sytuacji zachowa bank.
    Czy bedą chcieli wrak czy bedą naciskac PZU do zmiany
    wyceny.

    > Jak liczą wartość po ? (cena części)
    > Czy przed też tak liczyli ? :-))

    Właśnie problem w tym, ze jest dość niska wartość na polisie.

    --
    bellboy

  • 6. Data: 2002-03-07 10:19:24
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > (W przypadku AC "walka" może być trudniejsza).

    I to jest przykre, bo ...a zresztą szkoda pisać

    > Jak liczą wartość po ? (cena części)
    > Czy przed też tak liczyli ? :-))

    :-))))
    Dlatego pzu jako ubezpieczyciel jest u mnie stracony- nie zobaczą moich
    pieniędzy.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-08 08:38:00
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

> [...]
    > wartość
    > samochodu wg polisy AC. Czy ktoś miał może podobne doświadczenia?

    Generalnie jest tak:
    - bank wezmie co sie da z polisy nie targujac sie z towarzystwem
    - kaze ci splacic roznice
    - jak odmowisz to wyciagnie z szuflady weksel

    Czyli totalna rozwalka bez zadnych uczuc.
    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/