  • 21. Data: 2006-07-22 06:59:12
    Temat: Re: Kasa na lokatę wyparowała w mBanku!!!
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 22 lip o godzinie 04:55, na pl.biznes.banki, witek napisał(a):

    > Panikę bym rozumiał, gdyby nagle pieniądze z konta wyparowały w
    > nieznanym kierunku.

    I to jest sedno.
    Po założeniu lokaty powinno ja "być widać" w otwartych lokatach - to tak
    jakbyś otrzymał "stempelek na przelewie" w tradycyjnym banku.

    > Jeśli nawet bankowi się gdzieś zawieruszyły

    To nie ulega wątpliwości - to wynika z postu Nie zachwyconego.

    > to i tak naliczą z odsetkami o dnia założenia lokaty,

    Jeżeli się "znajdą" i jeżeli jest ślad w historii ruchów na rachunku Nie
    Zachwyconego.

    > nawet gdyby ją znaleźli tydzień później.

    A jeżeli się nie znajdą?
    Ile to już było przypadków "zniknięcia kasy z rachunków" - taki przypadek
    był też i w mBanku - co prawda tam było z przejęciem haseł itp - ale... ;)

    > Więc po co ta panika i wieszanie psów na mBanku.

    LOL
    Za to że system nie "zadziałał" tak jak powinien.

    > Taki sam wadliwy jak każdy inny bank.

    Ale tam są pieniądze od klientów - i bank ma stawiać ich na pierwszym
    planie. Konsultanci muszą wyjaśniać i doprowadzić do pozytywnego zgłoszenia
    takiej reklamacji i tłumaczyć klientowi a nie "spuszczać go"

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 22. Data: 2006-07-22 07:00:27
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 lip o godzinie 16:56, na pl.biznes.banki, S.T. napisał(a):

    > Chyba już czas schować głowę w cieniu,
    > bo logika Ci się rozmywa ;-PPP

    Twierdzisz że to nie "funkcjonuje"?

    --
    ... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 23. Data: 2006-07-22 07:40:01
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Twierdzisz że to nie "funkcjonuje"?

    Na tak, upały trwają ... ;-)
    Więc kawa na ławę,
    Oczywiście, że funkcjonuje (nie całkiem tak jak piszesz),
    tylko że nie ma nic wspólnego z tym wątkiem.
    Jego założyciel nie ma żadnych problemów z logowaniem.

  • 24. Data: 2006-07-22 07:56:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > Nie dość, że dupa, to jeszcze sam nie wie co pisze i zakłada lokaty
    > tylko po to, żeby się drzeć, że na następny dzień nie da się ich
    > zliwidować.

    Może chciał overnighta? ;-)

  • 25. Data: 2006-07-22 13:01:41
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Artur Ch. wrote:

    > Ale tam są pieniądze od klientów - i bank ma stawiać ich na pierwszym
    > planie. Konsultanci muszą wyjaśniać i doprowadzić do pozytywnego zgłoszenia
    > takiej reklamacji i tłumaczyć klientowi a nie "spuszczać go"

    To też właśnie to robią.
    A że klient chce, żeby to było w podskokach na jednej nodze, a najlepiej
    na wczoraj, to go spuścili.