  • 1. Data: 2006-07-19 11:30:44
    Temat: Refinansowanie wydatków poniesionych na zakup nieruchomości
    Od: "ad" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktoś korzytał z tej formy pozyskania kapitału. Interesuje mnie jakie banki
    mają w swojej ofercie taką usługę i jaki jest maksymalny okres wstecz za który
    mogę ubiegać się o refinansowanie. Czy jeżeli 5 lat temu kupiłem mieszkanie to
    czy mogę z takiej formy skorzystać. Oczywiście jakie warunki są niezbędne do
    otrzymania takiego kredytu i czy można go przeznaczyć na cele już nie związane
    z zakupem nieruchomości.
    Za odpowiedz z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-07-19 12:26:11
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > do
    > otrzymania takiego kredytu i czy można go przeznaczyć na cele już nie

    refinansowanie?

    przeciez zawsze mozesz zaciagnac kredyt pod zastaw nieruchomosci, nie ma
    znaczenia
    czy kupiles ja 5 czy 50 lat temu

    oczywiscie kase mozesz przeznaczyc na cokolwiek, z tym, ze oprocentowanie
    takiego kredytu nie jest juz tak korzystne jak standardowego hipotecznego

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-21 06:38:39
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > takiego kredytu nie jest juz tak korzystne jak standardowego hipotecznego

    Tak ale chodzi o najkorzystniejszą ofertę np można refinansować w BGŻ do 5 lat
    wstecz i jest to wtedy traktowane jak zwykły kredyt hipoteczny z niskim
    oprocentowaniem. Różnica pomiędzy pożyczką hipoteczną a refinansowaniem to
    około 3%. Chyba warto poszukać tylko nie wszystkie banki mają taki cel w swoich
    kredytach hipotecznych - mbank ma 24 miesiące ale to za mało jak dla mnie.